دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Alchemist Cookbook 2016

The Alchemist Cookbook 2016 یک فیلم سینمایی در ژانر درام , ترسناک می باشد که توسط استودیوی Sob Noisse Movies ساخته شده است . در دنیا افرادی هستند که مبتلا به هذیان ثروت می باشند . یک زاهد گوشه نشین در دل جنگل مخفی شده است به این امید که بتواند یک به راز و رمز یک شی باستانی دست پیدا کند . اما برای دستیابی به این هدف باید بهایی پرداخت شود . یکی از نکات جالب این فیلم به چالش کشیدن مخاطب خود می باشد به گونه ای که اصلا چیزی که انتظار آن را می کشید اتفاق نمی افتد . اگر به طور دقیق بخواییم ژانر فیلم را بررسی کنیم نمی توان آن را در طبقه بندی خاصی قرار داد ولی المان هایی از گذشته و حال فیلم های ماورالطبیعه می توان در آن مشاهده کرد . شما نممی توانید واقعیت را از خیال در این فیلم جدا کنید . لحظاتی در فیلم قرار دارد که شما به شدت ترس را حس خواهید کرد ولی از طرف مقابل لحظاتی نیز هست که به شدت می خندید .

دانلود فیلم سینمایی The Alchemist Cookbook 2016

سایر توضیحات : فیلم ترسناک The Alchemist Cookbook 2016 توسط Joel Potrykus کارگردانی و نویسندگی شده است . این کارگردان جوان اکثرا کارهای و فیلم های کوتاه در کارنامه ی خود دارد به غیر از آنها می توان به Buzzard و Ape به عنوان کارهای بلند او اشاره کرد . این فیلم که محصول کشور آمریکا می باشد در 7 اکتبر 2016 منتشر گردید . از بازیگرانی که در آن به ایفای نقش پرداختند می توان به Ty Hickson , Amari Cheatom و Fiji اشاره کرد . این فیلم برای تقویت زبان انگلیسی مناسب می باشد .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود فیلم سینمایی The Alchemist Cookbook 2016

مشخصات فیلم The Alchemist Cookbook 2016 :

– ژانر : ترسناک – درام

– کارگردان : Joel Potrykus

– نویسنده : Joel Potrykus

– شرکت سازنده : Sob Noisse Movies

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 82 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 16 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Alchemist Cookbook 2016