دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند سریالی Alone 2015

Alone 2015 نام مستند شبکه History Channel می باشد که در ژانر مسابقات واقعی می باشد و توسط استودیوی Leftfield Pictures ساخته شده است . در این مستند مسابقه محور که در کشور کانادا و شهر ونکور برگزار می شود ده مرد باید یکدیگر رقابت دهند تا نفر اول برنده ی 500 هزار دلار پول نقد شود . شرایط مسابقه به گونه ای می باشد که آنها تنها می توانند وسایلی که در یک کوله پوشتی جا می شود را با خود حمل کنند و راهی جنگل شوند . در داخل جنگل راه هر کدا جدا شده و نقطه شروع هر فرد متفاوت می باشد . آنها باید خود را برای هر اتفاقی در دل جنگل آماده کنند از طرفی حیوانات وحشی نیز در کمین آنها هستند . تنهایی در شرایط سخت , زمین های بی رحم در کنار شکار کردن , ساخت سرپناه و مقابله با دیگر شکارچیان همه از چالش های سخت این مسابقه می باشد . تمام صحنه های این مستند توسط خود افراد فیلم برداری شده است و قدرت اراده ی انسان در مقابله شرایط گوناگون را به تصویر می کشد .

دانلود مستند سریالی Alone 2015

سایر توضیحات : مستند سریالی Alone 2015 توسط شبکه History Channel ساخته شده است . این شبکه که تخصص در ساخت مستندهای با کیفیت در ژانرهای متفاوت دارد در ساخت این مستند مسابقه گونه محور نیز بسیار موفق عمل کرده و شور و هیجان را به خوبی به بیننده منتقل می کند . تصور اینکه بدون هیچ گونه وسیله ارتباطی و تنها با یک کوله پشتی و دوربین فیلمبرداری دستی در دل جنگل وحشی زندگی کردند مو به بدن هر فرد سیخ می کند . از افرادی که در این مستند به ایفای نقش پرداختند می توان به Alan Kay , Dustin Feher و Sam Larson اشاره کرد .

دانلود مستند سریالی Alone 2015

مشخصات مستند سریالی Alone 2015 :

– ژانر : مستند

– تهیه کننده : History Channel

– تاریخ انتشار : 2015

– محصول کشور : ایالات متحده امریکا

– تعداد فصل : 2

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : ندارد

زیرنویس انگلیسی : ندارد

– لینک IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Alone 2015