دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار نظارت بر سنسور های سخت افزاری در مک Hardware Monitor

Hardware Monitor نرم افزاری است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل مکینتاش اخیرا از طرف Bresink عرضه شده است . این نرم افزار برای خواندن سنسور های سخت افزاری در کامپیوتر های مکینتاش طراحی شده است . این نرم افزار از چند صد سنسور در بیش از 70 مودل موجود در سیستم های مکینتاش پشتیبانی می کند . این نرم افزار می تواند مقادیر اندازه گیری شده سیستم را در انواع روش و مدل ها تجسم و برای شما نمایش دهد و از آن اطلاعات خروجی تهیه کند . اطلاعات خوانده شده می تواند ذخیره سازی شده و یا صادر شوند . به وسیله این نرم افزار می تواند بر سنسور های نظارتی MacOS نظارت داشته و واحد ال سی دی خروجی را کنترل کرد . شما همچنین به وسیله نرم افزار Hardware Monitor قادر خواهید بود از اطلاعات دیگر داده های فنی کامپیوتر خود مانند  نوع دقیق پردازنده , داده logicboard ,  باتری , صفحه نمایش , اطلاعات درایور ها و جزئیات ساخت آگاه شوید . با استفاده از نرم افزار می توانید اطلاعاتی مانند دما در مکان های مختلف سیستم , اطلاعات باتری رایانه های قابل حمل , سنسور ولتاژ , شدت جریان برق ,  سرعت فن , حسگر نور محیط و سنسور مصنوعی تعریف شده توسط کاربر برای نظارت بر سیستم عامل را بخوانید .

دانلود نرم افزار نظارت بر سنسور های سخت افزاری در مک Hardware Monitor

قابلیت های نرم افزار Hardware Monitor :

– پشتیبانی از چند صد سنسور در بیش از 70 مودل موجود در سیستم های مکینتاش

– تجسم و نمایش مقادیر اندازه گیری شده در مدل و روش های مختلف

– ذخیره و یا صادر کردن اطلاعات خوانده شده از سیستم

– آگاه شدن از اطلاعات فنی سیستم مانند نوع دقیق پردازنده , داده logicboard , صفحه نمایش , اطلاعات درایور ها و جزئیات ساخت , دما در مکان های مختلف سیستم , اطلاعات باتری رایانه های قابل حمل , سنسور ولتاژ , شدت جریان برق ,  سرعت فن , حسگر نور محیط و سنسور مصنوعی تعریف شده توسط کاربر برای نظارت

– قابل استفاده بر روی کامپیوتر در محیط هایی با امنیت بالا که به اینترنت متصل نیست

Hardware Monitor