دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Skype v8.38.0.138 For Mac

نرم افزار چت اسکایپ Skype For Mac برای سیستم عامل مک یکی از برترین نرم افزارهایی می باشد که با کیفیت و کارایی بالایی برای مکالمات از طریق اینترنت طراحی شده است . به علت تقاضای کاربران از شرکت سازنده نرم افزار اسکایپ Skype را برای تلفن های همراه ارائه شد . از این نرم افزار میتوانید برای ارتباطات تصویری ، صوتی و متنی با کیفیت بالا استفاده کنید
. نرم افزار اسکایپ در پایان سال 2011 توانست 630 میلیون کاربر را به عضویت خود درآورد . استفاده از نرم افزار چت اسکایپ به کاربران اجازه میدهند تا در جلسات ، چت ، تماس ویدویی رایگان را با کیفیت بالا تجربه کنند . افرادی هستند که در یک کشور دیگر میخواهند صحبت تلفنی را شروع کنند اما به علت هزینه رو به نرم افزارهای رایگان میکنند نرم افزار اسکایپ تماس صوتی رایگان را با کیفیت و تنظیمات حرفه ای برای کاربران در نظر گرفته است . نرم افزار Skype از انتقال فایل به کاربران دیگر پشتیبانی میکند .

ویژگی نرم افزار Skype For Mac برای سیستم عامل مک :

– محیط کاربری جذاب

– رابط کاربری آسان

– تماس صوتی و تصویری رایگان

– سازگاری با انتقال فایل

– مناسب برای سیستم عامل مک

– زبان انگلیسی

به روز رسانی :

1397/11/13
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *