دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود کتاب Oxford Living Grammar آموزش گرامر زبان انگلیسی

Oxford Living Grammar مجموعه کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی می باشد که توسط انتشارات Oxford چاپ و عرضه شده است . کتاب های Oxford Living Grammar در 4 سطح Elementary، Pre-Intermediate، Intermediate و Upper-Intermediate به آموزش گرامر انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته می پردازد ( سطح B1 تا A1+ ) . این کتاب های نحوه ی استفاده از گرامر را به صورت عملی و در زندگی روزمره را به دانش آموزان آموزش می دهد . هر سطح از سری کتاب های Oxford Living Grammar علاوه بر فایل های PDF دارای یک نرم افزار می باشند که این نرم افزار ها دارای تمارین بسیار گسترده و مفید جهت ارزشیابی میزان یادگیری موضوعات درسی هر سطح آموزشی می باشند . معمولا مجموعه کتاب های Oxford Living Grammar برای آمادگی جهت آزمون های PET و KET کاربرد دارند . هر درس موجود در کتاب های Oxford Living Grammar دارای چندین بخش مختلف می باشد برای مثال بخش Word focus همانطور که از اسمش پیداست به آموزش لغات جدید می پردازد و یا بخش Over To You تمرین های بسیاری دارد که حل ان ها را به شما وا گذار می کند . در ابتدای هر یونیت گرامر جدید برای دانش جویان توضیح داده می شود و در بخش Grammar In Action با یک سری تمارین و دیالوگ موقعیت هایی که گرامر مورد نظر در آن کاربرد دارد را به دانش آموزان نشان می دهد ، بنابراین دانش آموزان با آگاهی کامل گرامر های یادگرفته استفاده می کنند . نکته قابل توجه در مورد کتاب های Oxford Living Grammar این است که این کتاب ها هم به عنوان خود آموز مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان از آنها در موسسات و آموزشگاه های زبان برای تدریس گرامر استفاده نمود . مجموعه ای که اکنون در اختیار قرار دادیم شامل کتاب های Oxford Living Grammar همراه با نرم افزار آنها می باشد . امیدواریم که از دانلود این مجموعه ی آموزشی نهایت لذت را ببرید .

 

ویژگی های مجموعه کتاب های آموزشی Oxford Living Grammar :

– کمک به یادگیری و درک بهتر گرامر زبان انگلیسی

– نمایش موارد استفاده از گرامر زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف

– قسمت Word Focus به آموزش کلمات و اصطلاحات جدید می پردازد

– قسمت Over to you تمارین زیادی که حل آن ها بر عهده ی خود دانش آموز می باشد

– مناسب برای آماده سازی جهت آزمون های KET و PET

– دارای نرم افزار اینتراکتیو برای هر سطح

– امکان ضبط صدای خود در نرم افزار و ارزیابی میزان یادگیری

– و …

تصاویری از کتاب Oxford Living Grammar :

دانلود کتاب Oxford Living Grammar آموزش گرامر زبان انگلیسی

دانلود کتاب Oxford Living Grammar آموزش گرامر زبان انگلیسی

دانلود کتاب Oxford Living Grammar آموزش گرامر زبان انگلیسی

دانلود کتاب Oxford Living Grammar آموزش گرامر زبان انگلیسی با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 9 replies
    1. zhr says:

      به نام خدا

      با سلام

      من کتاب Oxford Living Grammar رو می خوام سفارش بدم ….همین ویرایش آخری که شما دارید. فکر کنم مربوط به بعد از 2013 ست. شما این سفارش و ارسالی که گذاشتید، خود کتاب هست یا نسخه pdf ش؟؟؟؟

      ممنون میشم پاسخ تون رو به ایمیلم هم ارسال کنید.
      در پناه حق

      پاسخ دادن
      • محمد says:

        سلام،
        ما کتاب نمی فروشیم .
        فایل های PDF رو رایگان گذاشتیم، حجمشون هم کمه، می تونید دانلود کنید .

        پاسخ دادن
      • Vahid Ghasemi says:

        دوست عزیز بعد از لینک های دانلود کتاب لینک هایی با عنوان دانلود نرم افزار Oxford Living Grammar می باشد که با کلیک برروی آنها می توانید نرم افزار های مربوطه را دریافت نمایید .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *