دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Batman Arkham Origins بتمن حامی آرخام

بازی Batman Arkham Origins بتمن : حامی آرخام , یکی دیگر از زیباترین و جذاب ترین سری بازی های بتمن است که توسط شرکت های Warner Bros و Games Montréal طراحی و ساخته شده است و به تازگی برای کنسول PS3 توسط شرکت Warner Bros منتشر شده است همچنین برای ساخت این بازی نیز از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است .

بازی Batman: Arkham Asylum و Arkham City شاید بهترین بازی تا  امروز نباشد ولی به جرات می توان گفت که بهترین بازی این نسل است . در این نسخه Warner Bros توانسته سازنده جدید این عنوان باشد و Rock Steady فرصت بیشتری برای کار بر روی پروژه بعدی در آینده خواهد داشت . انتظارات هواداران این مرد خفاشی پس از انتشار آخرین نسخه از بازی بتمن تحت عنوان Arkham City شهر آرخام , در پاییز سال ۲۰۱۱ به شدت بالا رفته و ناشر این عنوان ساخت بازی جدید بتمن را به استودیوهای خوش نام و تازه نفس Warner Bros و GamesMonteral سپرده است .

بازی به حوادث و رویدادهای قبل از ۲ نسخه پیش که منتشر شد , می پردازد .  تا بدین روز ماجراهای مبارزه بتمن با جنایات و جرم های خیابان های آرخام به یکی از لذت بخش ترین داستان ها تبدیل شده است . بازی با تمرکز بر روی مبارزات و توانایی مخفی شدن , مهارت های کاراگاهی و کشف حقایق بهره می برد همچنین این اولین بازی از سری های بتمن است که امکان multiplayer مولتی پلیر وجود دارد . در این نسخه بازی تجهیزات و وسایلی جدید اضافه شده است که می توان از آنها در مبارزات استفاده کرد مانند دستکش شوک برای برخی از دشمنان و بی حس کردن کسانی که از محافظ استفاده می کنند , سلاح های پرتابی برای اتصال به سطح , گلوله های دودزا برای پرت کردن حواس دشمنان , ژل منفجره و شتاب دهنده قلاب می باشد . در این بازی دو دشمن جدید به نام های Martial-Artist رزمی کار و Armored Enforcer زره پوش وجود دارند که مانعی برای پیشروی بتمن و انجام ماموریت هایش هستند .

ماسک سیاه  Black Mask قرار است به هرکس که سر بتمن را برای او بیاورد پاداش بدهد . با این اقدام حتی پلیس های شهر نیز وسوسه می شوند تا به جرگه آدمکش ها بپیوندند و شوالیه سیاه را برای همیشه نابود سازند . در صبح کریسمس ، بتمن متوجه این رویداد شده و داستان جدیدی از سری بازی های بتمن آغاز می شود . بتمن باید دلیل اصلی اینکه ماسک سیاه وی را مُرده می خواهد را کشف کند همچنین وی در صدد یافتن پلیس­هایی است که هوز آلوده نشده اند . بازی بتمن دارای کاراکترها و شخصیت های مختلفی است که از کمیک های بتمن الهام گرفته شده است . شخصیت اصلی داستان شخصی به نام Roger Craig Smith راجر کریگ اسمیت است . یک ابر قهرمان آموزش دیده که از نظر فیزیکی و هنرهای رزمی به کمال رسیده است . موسیقی متن بازی توسط Christopher Drake کریستوفر دریک ساخته شده است که در آن از فیلم اکشن Die Hard جان سخت محصول 1988 الهام گرفته و استفاده از سرودهای کریسمس که  صدای زنگ سورتمه ها به لحظات حساس بازی هیجان وصف نشدنی را به پلیر منتقل می کند . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و ز بازی لذت ببرید .

مشخصات بازی Batman Arkham Origins :

نام بازی : Batman : Arkham Origins

نام بازی (فارسی) : بتمن : ریشه آرخام

زبان : انگلیسی

پلتفرم : PC  , PS3  و XBox360

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Warner Bros و Games Montréal

منتشر کننده : Warner Bros

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

  ویژگی های Initiation DLC :

Gotham by Gaslight Batman Skin Brightest Day Batman Skin New Millennium Skins Pack Infinite Earths Skin Pack Black Mask Challenge Pack Initiation Challenge Pack

  ویژگی های A Cold Heart DLC :

Cold, Cold Heart DLC Initiation DLC New Millennium Skins Pack DLC Earths Skin Pack DLC Black Mask Challenge Pack DLC Pre-Order Bonus DLC

  ویژگی های نسخه Complete Edition :

Batman: Arkham Origins (main game) Cold, Cold Heart DLC Initiation DLC New Millennium Skins Pack Infinite Earths Skin Pack Black Mask Challenge Pack Online Supply Drop 1 Online Supply Drop 2