دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن سینمایی Isle of Dogs 2018

انیمیشن Isle Of Dogs 2018 یک انیمیشن فوق العاده سرگرم کننده در سبک انیمیشن های ماجراجویی، کمدی و فانتزی به کارگردانی Wes Anderson است که سرشار از اتفاقات جذاب می باشد که باعث شده مورد توجه بسیاری قرار بگیرد. برایان کارنستون ، ادوارد نورتن و تیلدا سوئینتون از چهره‌های مطرحی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند. پیش از این انتشار تریلر این انیمیشن جنجال‌ساز شده بود، چراکه صداپیشگان آن در فضای ژاپنی فیلم عمدتا از سفیدپوستان آمریکایی انتخاب شده‌اند، اما اخیرا مشخص شده که صداپیشگی نقش «آثاری» به یک بازیگر کانادایی-ژاپنی به نام کیو رانکین سپرده شده است.

Isle of Dogs 2018

حوادث این فیلم آینده ژاپن روی می‌دهد که در آن سگ‌ها به دلیل ابتلا به نوعی آنفولانزای مرموز به جزیره‌ای قرنطینه تبعید شده‌اند و داستان اصلی آن درباره پسری ۱۲ ساله به نام آتاری است که در جستجوی سگش است.این انیمیشن برای اولین بار در تاریخ جشنواره معتبر فیلم برلین به عنوان اثر افتتاحیه انتخاب شده و قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۸ اولین نمایش جهانی خود را در این رویداد سینمایی تجریه کند.    

Isle of Dogs 2018

 

به روز رسانی :

1397/02/30 -- لینک دانلود قرار گرفت
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *