دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی سلام بمبئی Hello Mumbai با 4 کیفیت + دوبله فارسی

فیلم سینمایی سلام بمبئی داستان آشنایی یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند و یک سرانجام ملودرامی عاشقانه است . دختر هندی و پسر ایرانی که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای در این فیلم می‌شوند . این فیلم در سینماهای ایران یک نمونهٔ ویژه است . همکاری با سینمای هند و تولید مشترک، همچنین استفاده از بازیگرانی چون بنیامین بهادری و محمدرضا گلزار کافی بود تا این فیلم را در مرکز توجه قرار دهد. با این اطلاعاتی که در پیش‌ زمینهٔ ساخت فیلم وجود داشت و البته کارنامهٔ فیلم‌سازی محمد قربان پور، مشخص بود که فیلم با هدف فروش ساخته شده و البته این بار تمهیداتی اندیشیده شده تا مخاطبین بیشتری توجهشان به اثر جلب شود. واقعیت این است که در همه جای دنیا آثاری وجود دارند که با این هدف ساخته می‌شوند و گاهی در زمینهٔ مورد نظر خود موفق عمل می‌کنند، گاهی شکست می‌خورند. در هر صورت در مواجهه با فیلمی مانند سلام بمبئی که حتی قبل از نمایش به شکل‌های گوناگون هدف و انتظارات خود را نمایان کرده است ضروری نیست حرف‌هایی زده شود که خود سازندگان به خوبی آن‌ها را می‌دانند. سلام بمبئی قرار است در تمام ابعادش یک فیلم تجاری باشد که البته سینمای تجاری فرمول‌های خاص خود را دارد.

سایر توضیحات : فیلم سینمایی سلام بمبئی یک فیلم به کارگردانی و نویسندگی قربان محمدپور و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی محصول سال 1394 است. سلام بمبئی دومین محصول مشترک سینمای هند و ایران پس از همای سعادت است و آن را در گونه فیلم‌های تجاری و سرگرمی می‌توان تعریف کرد. این فیلم از 11 آذر ماه 1395 اکران به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. ویژگی‌ که مسئول بیشتر سر و صداهای فیلم بوده و در نام فیلم هم دیده می‌شود حضور در کشور هند است. خروج از ایران قبل از این فیلم هم بارها در سینمای ما دیده شده که به دلایل و انگیزه‌های مختلف به کار گرفته می‌شود. گاهی برای ساختن فیلم‌های فاخر که به بهانه‌هایی چون داستان‌های بین‌المللی یا نگاه اخلاقی جهان‌شمول دوربین به خارج از کشور برده می‌شود اما در اصل فقط راهی برای خرج کردن بودجه‌های کلانی است که در اختیارشان قرار گرفته و نمی‌دانند باید با آن چه کنند، گاهی هم برای مصارف تجاری که نمونهٔ متأخر آن به نام من سالوادور نیستم ابتدای سال به نمایش در آمد. در این حالت خروج از کشور امکانات بیشتری برای ایجاد جذابیت در اختیار فیلم‌ساز می‌گذارد از جمله دور زدن حجاب که پررنگ‌ترین و معمولاً مورد توجه ترین وجههٔ ماجراست.

مشخصات فیلم سینمایی سلام بمبئی :

– ژانر : درام – اجتماعی – عاشقانه

– کارگردان : قربان محمدپور

– نویسنده : قربان محمدپور

– تهیه کننده : جواد نوروزبیگی

– محصول کشور : ایران و هند

– تاریخ تولید : 1394

– تاریخ انتشار : 11 آذر 1395

– مدت زمان : 104 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– بازیگران : محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا، گلشن گروور، بهروز چاهل، شایلی محمودی

– کیفیت نمایش : 480p & 720p & 1080p

– فرمت فایل : MKV

– سایت مرتبط : WikiPedia

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

فیلم سینمایی سلام بمبئی