دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Flyboys 2006 دوبله فارسی

Flyboys محصول سال 2006 فیلم آمریکایی – بریتانیایی در ژانر اکشن , جنگی و درام است که توسط استدیو Metro-Goldwyn-Mayer ساخته شده است . در سال 1914، جنگ جهانی اول در اروپا آغاز شد. در سال 1917، نیروهای ارتش فرانسه، انگلیس، ایتالیا و دیگر کشورها در مقابل نیروی ویرانگر آلمانی ها در وضعیت بدی قرار داشتند. برخی از جوانان نوع دوست آمریکا مخالف جنگ بودند. آنها داوطلب جنگ در کنار همقطارانشان در فرانسه شدند؛ برخی وارد پیاده نظام شدند و تعدادی به بخش آمبولانس نظامی ملحق شدند و این در حالی بود که آمریکا هنوز وارد جنگ نشده بود. گروه دیگری از جوانان نظر دیگری داشتند. آنها تصمیم گرفتند پرواز بیاموزند. اولین گروه آنها اسکادرانی متشکل از 38 نفر به نام « Fayetteville Askadryl » بود. این فیلم داستان این Askadryl و اعضای آن است. Blaine Rawlings که مجبور شد مزرعه پدری اش را رها کند، آینده خویش را در ثبت تاریخی ماجراهای خلبانان جوان در فرانسه به صورت فیلم خبری یافت. در ایستگاه راه آهن کوچکی در حومه Nebraska ، William Jensen به خانواده اش قول می دهد تا مایه غرور آنها شود. در New York، Briggs Lowry. علاوه بر این Bukser مهاجر سیاه پوست، « Eugene Skinner »، در فرانسه قسم می خورد تا دین خود را به کشور مهاجر پذیر خویش بپردازد. این پسران آمریکایی به اتفاق هم در حالی به فرودگاه فرانسه می رسندکه شدیداً مشتاق فراگیری پرواز هستند. چیزی که آنها متوجه نبودند این بود که آنها در حال آغاز ماجرایی عظیم و رویایی بودند و قرار بود اولین خلبان های جنگی دنیا شوند. در فرانسه آنها تحت تعلیم و آموزش خلبانی قرار میگیرند و پس مدتی عملیات هایی را انجام میدهند . Blaine Rawlings که یکی از خلبان‌های موفق جنگ‌های هوایی می‌باشد پس از یک سانحه با دختری بنام Lucienne اشنا می‌شود و…

دانلود فیلم سینمایی Flyboys 2006

سایر توضیحات : فیلم Flyboys به کارگردانی Tony Bill ساخته شده است که وی یک هنرپیشه، کارگردان، و تهیه‌کننده اهل ایالات متحده آمریکا است. نویسندگی فیلم را نیز Blake T. Evans بر عهده داشت . از بازیگرانی که در فیلم نقش ایفا کرده اند می توان به James Franco , Martin Henderson , Jean Reno , Jennifer Decker , Abdul Salis , Philip Winchester , Tyler Labine و David Ellison اشاره کرد . این فیلم با بودجه ساخت 60 میلیون دلار توانست بعد از اکران شدن فقط فروش 17.834.865 دلار داشته باشد . ولی با گرفتن امتیاز 6.6 از 10 از جمله فیلم های خوب به حساب می آید .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات دیگر فیلم Flyboys 2006 :

– ژانر : اکشن – جنگی – درام

– کارگردان : Tony Bill

– شرکت سازنده : Metro-Goldwyn-Mayer

– محصول کشور : آمریکا – بریتانیا

– تاریخ انتشار : 2006

– مدت زمان : 140 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 2 دقیقه 11 ثانیه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Flyboys 2006

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *