دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Sib Font Editor v2.24 – Win

طراحی فونت bitmap یک فرایند بسیار خلاق و هیجان انگیز است. تایپوگرافی ها و طراحان گرافیک با ایجاد فونت ها زندگی می کنند، کاربران منظم آن را به عنوان یک روش جالب برای بیان کردن خود می کنند. هر دو حرفه ای و مبتدی نیاز به نرم افزاری دارند که به آنها امکان می دهد تا با بهره گیری از کارایی بالا و شروع به دستیابی به نتایج چشمگیر، شروع به کار کنند. Sib Font Editor مطابق با این الزامات است. این شامل تمام ویژگی های لازم برای ایجاد فونت بیت مپ کامل است. Sib Font Editor پشتیبانی از فونت های .fnt و فونت bitmap است. این می تواند یک فونت از یک نوع را به دیگری ذخیره کند و همچنین می تواند یک فونت را به یکی دیگر از فایل های .fon اضافه کند. با استفاده از ویژگی های صادرات و واردات، می توانید تصاویر بیت مپ را به عنوان نمادها وارد کنید و یک نماد داده شده را به یک فایل bitmap ذخیره کنید. این ابزار به سرعت می تواند ویژگی های فونت خود را تغییر دهد، از جمله نام، کپی رایت، عرض نماد، ارتفاع، سطح صفر، شاخص اول و آخرین نماد. شما همچنین می توانید هدر فونت را در هر زمان مشاهده کنید. طراحی فونت های bitmap امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. Sib Font Editor یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های طراحی فونت های bitmap قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه طراحی فونت های bitmap است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های طراحی فونت های bitmap امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار Sib Font Editor را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های طراحی فونت های bitmap است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار Sib Font Editor با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه طراحی فونت های bitmap همراهی خواهد کرد. نرم افزار Sib Font Editor تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

www.download.ir App Sib Font Editor center

ویژگی های نرم افزار Sib Font Editor : – سادگی کار با نرم افزار – ساخت و ویرایش فونت های بیت مپ با فرمت های fnt و fon – وارد نمودن و یا ایجاد خروجی به صورت فونت ها خاص – امکان تغییر تمامی خصوصیات فونت از جمله نام، ارتفاع، عرض و … – رابط کاربری ساده با ابزار پیشرفته -محیط بسیار قویی -ابزار بسیار قویی طراحی فونت های bitmap – نرم افزار کاربردی طراحی فونت های bitmap -انجام طراحی فونت های bitmap با در کمترین زمان -و …. مشخصات نرم افزار Sib Font Editor  : پلتفرم   : PC / Laptop زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده :   Sib Font نوع نرم افزار :  ابزار طراحی فونت های bitmap نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Sib Font Editor

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *