دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار VMware Workstation Player v17.5.1 مجازی سازی سیستم عامل

بسیاری از کاربران ممکن است بخواهند بنابر هر دلیلی سیستم عامل دومی را بر روی دسکتاپ کامپیوتر شخصی خود نصب کنند تا در مواقع لزوم بتوانند از آن استفاده نمایند. نرم افزار VMware Workstation Player به شما اجازه می دهد تا یک سیستم عامل دوم جداگانه را روی یک کامپیوترتان نصب و اجرا کنید. این نرم افزار کاربردی با استفاده از بسیاری از کاربردهای مختلف از جمله ابزار آموزشی شخصی، یک ابزار تجاری را نیز برای ارائه یک تجربه ساده جهت اجرای یک سیستم عامل جداگانه بر روی دسکتاپ را ارائه می نماید.

همچنین این نرم افزار توانایی استفاده از Hyperviser VMware vSphere به عنوان یک راه حل مجازی سازی ساده اما با کیفیت و پایدار فراهم می کند. شرکت VMware Workstation با سابقه تقریبا 20 سال فعالیت در زمینه ارائه نرم افزارهای سیستمی، سری نرم افزارهایی را تحت عنوان VMware Workstation Plugin که از همان پلت فرم به عنوان VMware Workstation Pro و vSphere بهره می گیرند و این یکی از راه حل های پایدار برای مجازی سازی سیستم های دسکتاپ است، ارائه کرده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی سیستم عامل دوم را به عنوان یک ماشین مجازی (VM) بر روی یک کامپیوتر شخصی خود بدون تاثیر بر محیط دسکتاپ اصلی و بدون راه اندازی مجدد سیستم، اجرا کنید.

  • Features of VMware Workstation Player 17
  • – Easy PC Virtualization for Windows and Linux
  • – Unmatched OS Support for Ultimate Compatibility
  • – Virtual Machine Portability
  • – Run Restricted Virtual Machines
  • – Consolidate and Recycle Old PC Hardware
  • – Free for Personal Use
نام: VMware Workstation Player
حجم فایل: 479 مگابایت
شرکت سازنده: VMware
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v17.5.1
نسخه: 64 بیتی
آپدیت: 12 اسفند 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/12/12 نسخه VMware Workstation Player v17.5.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *