دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

امن ترین کیف پول ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر که به واسطه‌ی ثبات قیمتی و نقدینگی بالا محبوبیت زیادی میان کاربران دارد؛ در انجام معاملات، پرداخت هزینه‌ها و سرمایه گذاری‌های متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تهیه کیف پول، گام ابتدایی خرید و ذخیره تتر محسوب می‌شود و به همین جهت، پیدا کردن امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

ما در ادامه این مقاله علاوه بر پاسخ به سوال مطرح شده، لیست کاملی از کیف پول‌های نرم افزاری و سخت افزاری مناسب استکینگ و سرمایه گذاری بلند مدت را معرفی کرده‌ایم تا با یک تصمیمات هوشمندانه، بهترین کیف پول ذخیره‌ی تتر را برای خود انتخاب کنید.

امن‌ ترین کیف پول تتر برای ایرانیان

محدودیت‌های ایجاد شده توسط صرافی‌های ارز دیجیتال بین‌المللی برای کاربران ایرانی، تا حد زیادی انتخاب معامله‌گران را برای پیدا کردن امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر دشوار کرده است. از آنجایی‌که، تتر در صنعت ارز دیجیتال به عنوان رمز ارزی پایدار مورد استفاده قرار می‌گیرد، ذخیره آن در کیف پولی با سطح امنیتی بالا، بسیار حائز اهمیت است.

هرچند خرید تتر از ایرانیکارت، به عنوان یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی، امنیت سرمایه شما را تضمین می‌کند. در ادامه به معرفی مناسب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر برای سرمایه‌گذاران ایرانی می‌پردازیم:

  • ترزور مدل تی (Trezor Model T)

کیف پول ترزور مدل تی به عنوان کیف پولی سخت افزاری، از دارایی کاربران در فضایی آفلاین محافظت می‌کند. طراحی رابط کاربری ساده این کیف پول، سبب استفاده آسان طیف گسترده‌ای از افراد از این کیف پول، از مبتدی تا حرفه‌ای، می‌شود.

قابلیت ارتقای فضای ذخیره‌سازی، صفحه نمایش لمسی و حمل راحت، از جمله دلایل محبوبیت کیف پول ترزور مدل تی محسوب می‌شود. درست است که استفاده از این کیف پول، در گام اول به پرداخت هزینه نیاز دارد، اما در ادامه می‌توانید بدون نگرانی بابت حملات هکرها، به ذخیره و رمز ارز تتر بپردازید.

  • کوینومی(Coinomi)

یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر که تا امروز توسط هیچ یک از کاربران، گزارش ثبت شده‌ای بابت هک اطلاعات نداشته است، کوینومی(Coinomi) نام دارد. این کیف پول نرم افزاری، با پشتیبانی از زبان فارسی و دسترسی در نسخه تلفن همراه و سیستم، فرآیند معامله تتر را برای کاربران ایرانی آسان کرده است. پروتکل‌های امنیتی کیف پول کوینومی، برای حفاظت از دارایی‌های سرمایه‌گذاران در فضای آنلاین طراحی شده است؛ اما بهتر است با رعایت نکات امنیتی، احتمال خطر و سرقت ارزهای دیجیتال خود را به حداقل برسانید.

  • لجر نانو اس پلاس (Ledger Nano S plus)

یکی از کیف پول‌های سخت افزاری که به واسطه امنیت بالای خود توجه کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، لجر نانو اس پلاس نام دارد. Ledger Nano S plus، به کمک امکانات امنیتی ویژه خود، خیال کاربران را بابت عدم سرقت ارزهای دیجیتال راحت کرده است.

برای خرید و استفاده از این کیف پول، می توانید از خدمات صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت اکنید. ابعاد کوچک و وزن مناسب لجر نانو اس پلاس به همراه پشتیبانی بیش از 5000 ارز دیجیتال، از جمله ویژگی‌هایی هستند که کیف پول لجر نانو اس پلاس را به یک گزینه مناسب برای ذخیره تتر تبدیل می‌کنند.

  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس، به واسطه قابلیت‌هایی مانند اتصال بلوتوث، حافظه داخلی بیشتر و باتری لیتیومی مرغوب، نسل جدیدی از کیف پول‌های سخت افزاری با امکانات جدید را ارائه می‌دهد.

Ledger Nano X، به اندازه‌ی یک فلش مموری است که به راحتی مانند یک گوشی همراه، در فضایی امنیتی و آفلاین از دارایی‌های شما محافظت می‌کند.

  • تراست ولت(Trust Wallet)

یکی از کیف پول‌های نرم افزاری نام آشنا که توسط صرافی بایننس توسعه یافت و در مدت زمان کوتاهی به کیف پولی محبوب برای ذخیره و انجام تراکنش‌های مالی تتر تبدیل شد، تراست ولت نام دارد. احراز هویت دو عاملی، از جمله اقدامات امنیتی ویژه‌ی کیف پول Trust Wallet برای بهبود سطح ایمنی کاربران محسوب می‌شود.

  • متامسک (MetaMask)

متامسک، به عنوان یکی از کیف پول‌های اتریوم امکان نگهداری و معامله ارز دیجیتال تتر را برای کاربران فراهم می‌کند. سهولت استفاده از این کیف پول، آن را به فضایی مناسب برای معامله‌گران تازه کار تبدیل کرده است.

امکان بازیابی کیف پول گم یا سرقت شده، ادغام با کیف پول‌های سخت افزاری و پشتیبانی در مرورگرهای مختلف، نسخه اندروید و IOS موبایل از مهم‌ترین ویژگی‌های کیف پول MetaMask محسوب می‌شوند.

نام کیف پولنوع کیف پولمزایامعایب
ترزور مدل تیسخت افزاریپشتیبانی از ارزهای متنوعو رابط کاربری ایده آلقیمت بالا
کوینومیسخت افزاریامکان استکینگارزهای متنوعامنیت پایین‌تر به نسبت کیف پول‌های سخت افزاری
لجر نانو اس پلاسسخت افزاریرابط کاربری ساده،حمل آسان وقیمت مناسبعدم اتصال با بلوتوث
لجر نانو ایکسسخت افزاریاتصال راحت به سیستم وحافظه داخلی قویقیمت بالا
تراست ولتنرم افزاریقابلیت استکینگ وتجربه کاربری خوبنداشتن نسخه دسکتاپ
متامسکنرم افزاریدسترسی راحتامکان بازیابی رمز عبورامنیت پایین‌تر به نسبت کیف پول‌های سخت افزاری

بهترین کیف پول برای استکینگ تتر

همانطور که می‌دانید استکینگ فرآیندی است که به کاربران اجازه می‌دهد با قفل کردن مقدار مشخصی از ارز دیجیتال، به کسب سود بپردازند. درست است که استکینگ مزایایی نظیر سودآوری و افزایش امنیت شبکه‌ی میزبان را در پی دارد، اما در صورت انتخاب صرافی بی‌اعتبار ، امکان سرقت تتر افزایش می‌یابد. بنابراین، بهتر است با انتخاب کیف پولی معتبر و سازگار با Staking فرآیند سودآوری خود را در بستری امن انجام دهید. در ادامه بهترین کیف پول‌ها برای استکینگ تتر را توضیح می‌دهیم:

  • کوین بیس(Coinbase)

یکی از کیف پول‌های معتبر که از سال 2012 فعالیت خود را آغاز کرده است، کوین بیس نام دارد. لازم به ذکر است، استکینگ در کوین بیس شامل سود حداقلی 4% می‌شود.

  • اکسودوس (Exodus)

اکسودوس یکی از کیف پول‌های سخت افزاری و امن ارز دیجیتال تتر محسوب می‌شود. نرخ سود استکینگ تتر این کیف پول، در دوره‌های زمانی مختلف، دستخوش تغییراتی می‌شود، اما این سود به طور میانگین 5.57% است. طول دوره استکینگ تتر در کیف پول Exodus معادل حداقل 30 روز کامل است. ضمنا برای شروع فعالیت خود در این حوزه به حداقل 10 واحد تتر نیاز دارید.

  • بایننس ولت (Binance Wallet)

یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر که از کلیدهای خصوصی هر کاربر با امکاناتی نظیر احراز هویت دو عاملی و ذخیره سازی در فضای آفلاین محافظت می‌کند، بایننس ولت است. استکینگ تتر در کیف پول سخت افزاری Binance به طور متوسط شامل 5.25% سود می‌شود.

نام کیف پولکارمزدسازگاری
کوین بیسپایه بین 0.99 تا 1.49وب+موبایل
اکسودوسفاقد کارمزدوب+موبایل+دسکتاپ
بایننس ولت0.015% تا 0.10%تحت وب+موبایل

بهترین کیف پول برای سرمایه گذاری طولانی مدت

اگر به عنوان یک معامله‌گر، به دنبال سرمایه گذاری طولانی مدت در دنیای رمز ارز هستید، بررسی دقیق فاکتور «امنیت کیف پول ارز دیجیتال» را در اولویت خود قرار دهید. از آنجایی‌که، کیف پول‌های سخت افزاری در محیطی آفلاین از دارایی‌های کاربران محافظت می‌کنند، انتخاب مناسبی برای ذخیره و نگهداری بلند مدت رمز ارزها محسوب می‌شوند. علاوه بر کیف پول‌‌های معرفی شده تا این بخش، برخی از مهم‌ترین کیف پول‌ها برای سرمایه گذاری بلند مدت عبارت هستند از:

  • کیف پول SafePal

کیف پول سخت افزاری SafePal S1، توسط شرکت بایننس توسعه یافته است و محبوبیت بالایی دارد. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، از جمله دلایل محبوبیت این کیف پول محسوب می‌شوند.

  • کیف پول کول ولت (CoolWallet)

یک کیف پول سخت‌افزاری کوچک و قابل حمل است که مدل های متنوعی دارد و برای ذخیره‌سازی امن ارزهای دیجیتال به صورت آفلاین طراحی شده است. این کیف پول از امنیت بالایی برخوردار بوده و با استفاده از بلوتوث به دستگاه‌های موبایل متصل می‌شود. کول ولت از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و دارای یک اپلیکیشن کاربر پسند برای مدیریت تراکنش‌ها است.

  • کیف پول Keep Key

یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر که از سال 2015 یا پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال، مورد استفاده قرار گرفته است، کیف پول Keep Key است. این کیف پول سخت افزاری به جهت رابط کاربری ساده و قیمت مقرون به صرفه برای تمام افراد به ویژه مبتدیان مناسب است.

نام کیف پولهزینه(دلار)تعداد ارز دیجیتالنحوه اتصال
Keep Kay69100+کابل USB
SafePal S159.9910000+کابل USBبلوتوث
coolwallet100-1501000+اسکن QR کد

بهترین کیف پول تتر کدام است؟

بهترین کیف پول تتر برای هر فرد متناسب با هدف و بودجه‌ او تعیین می‌شود. در حالت کلی، اگر به دنبال خرید کیف پول نرم افزاری برای استفاده از رمز ارز تتر می‌گردید، متامسک و تراست ولت از امنیت بیشتری برخوردار هستند، اما اگر برای سرمایه گذاری دراز مدت خرید می‌کنید، کیف پول‌های سخت افزاری که تا این بخش از مقاله شرح دادیم، برایتان مناسب است.

نتیجه گیری

حالا علاوه بر شناخت امن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال تتر، متوجه شدید که چه کیف پول‌هایی برای استکینگ و سرمایه گذاری طولانی مدت این رمز ارز کاربرد دارند. در این مقاله، کیف پول‌های نرم افزاری مناسب برای استفاده روزانه تتر در معاملات و کیف پول‌های سخت افزاری برای سودآوری در بلند مدت را معرفی کردیم. و در نهایت اینکه می‌توانید سوالات خود را از در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/crypto/safest-crypto-wallets/

برچسب ها : ارز دیجیتال,ارزهای دیجیتال,خرید ارز دیجیتال,تتر,خرید تتر,کریپتوکارنسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *