دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود انیمیشن کارتونی Blackie and Kanuto

انیمیشن کارتونی Blackie and Kanuto یک فیلم انیمیشن در سبک کمدی می باشد که در سال 2013 بوسیله francis Nielson ساخته شده است . Blackie یک گوسفند سیاه رنگ می باشد ، که در مزرعه زندگی می کند ، بلکی تفریحات زیادی در مزرعه دارد یکی از تفریحات او ترکیب کردن اجسام با یکدیگر است ، اما این برای او کافی نبود ، او تصمیم گرفته بود که به ماه برود . پس از چند روز ماجراجویی او آغاز شد بلکی و یار صمیمی او Kanuto سگ گله ای که عاشق گوسفند ها بود . در ادامه او با شخصیت های جالبی اشنا می شود ، شخصیت هایی مانند 2 پرنده کوچک که در تلویزیون یک برنامه زنده اجرا می کنند ، یک گاو که خواننده اپرای معروف و محبوب می باشد و یک گرگ که طراح مد بسیار ماهری می باشد . بلکی در تلاش است تا با استفاده از این سفر بتواند نقش و هدف خود را در این دنیا پیدا کند ، اما کانوتو از سفر فضایی و موشک ها متنفر است ، در ادامه خواهید دید که این ماجراجویی چگونه به پایان خواهد رسید . انیمیشن کارتونی Blackie and Kanuto برای اولین بار در فستیوال کن 2012 به نمایش در آمد و مورد تحسین افراد حاظر در نمایشگاه قرار گرفت .

تصاویری از انیمیشن کارتونی Blackie and Kanuto

Blackie.Kanuto.2013.1080p.BluRay.www.download.ir.mp4_thumbs_[2014.11.16_15.06.41]

مشخصات دیگر : – ژانر : انیمیشن – کمدی – ماجراجویی – کارگردان : Francis Nielsen – شرکت سازنده : Lumiq Studios – تهیه کننده : Fabio Massimo Cacciatori – نویسنده : Angel E. Pariente – صدا پیشگان : Emilee Wallace – Kristina Hughes – Peter Hudson – محصول کشور : ایتالیا – فرانسه – اسپانیا – تاریخ انتشار : 15 فوریه 2013 – مدت زمان : 81 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720Blueray – 1080 Blueray – فرمت فایل : mkv – زیرنویس فارسی : ندارد

دانلود انیمیشن کارتونی Blackie and Kanuto با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *