دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی Real Racing 2 v1.13.30

Real Racing 2 یکی از جذاب ترین بازی های مسابقه ای و به خصوص برای  iDevice و صفحه نمایش های Retina است . گرافیک فوق العاده عالی و صاف با پشتیبانی از نسل سوم, این بازی را زیباتر می سازد . در این بازی 3 سطح دشواری با 7 نوع مدیریت برای استفاده از چرخ ها , پدال و شتاب سنج برای بازیکن داده می شود . در این بازی 30 مارک مختلف ماشین از Volvo و Volkswagen تا McLaren و Lotus در اختیار شما قرار می گیرد . برای مسابقه در 15 مکان زیبا با 40 مایل مسیر طراحی شده دقیق و متفاوت در اختیار شما قرار می گیرد . می توانید به صورت چند نفره با 16 نفر بازیکن از سراسر دنیا به صورت آنلاین مسابقه دهید و یا از طریق اتصال وای فای تا 8 نفر در کنار دوستان خود در مسابقات شرکت کنید . با خرید ماشین های جدید و ارتقای امکانات آن ها می توانید از بازیکن مبتدی به بازیکنی حرفه ای تبدیل شده و تمام حریفان خود را شکست دهید . موتور را روشن کرده و به جذاب ترین بازی مسابقه ای ماشین وارد شوید !

دانلود بازی Real Racing 2 v1.13.30 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Real Racing 2 : – 10 ساعت گیم پلی جذاب در انواع مختلف مسابقات ماشین سواری – بازی به صورت بی سیم بر روی تلویزیون HD خود – بازی به صورت آنلاین تا 16 نفر بازیکن از سراسر دنیا و یا تا سقف 8 نفر از طریق وای فای با دوستان – دارای گرافیک عالی – امکان انتخاب ماشین با مارک های مختلف و ارتقای امکانات آن ها

Real Racing 2

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *