دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی هیجان انگیز مسابقه ای اندروید Bike Racing 3D 2.1

Bike Racing 3D یک مسابقه ی موتورسواری به صورت سه بعدی است که از نظر بازی های  xtreme BMX توانسته رتبه اول را بگیرد شما در این بازی شاهد عمل کرده های شاهکار و در عین حال دیوانه ای خواهید شد . می توانید در مسیر های پر پیچ و خم خطرناک رقابت کنید و از فیزیک واقع گرانه موتور مسابقه ایو سرعت بالا گیم پلی با گرافیک خیره کننده لذت برده و تجربه مسابقه در پیست های خطرناک را داشته باشید . شروع کردن به راندن موتور مسابقه ای در بازی Bike Racing 3D بسیار آسان است ولی کنترل کردم آن برای انجام حرکات شاهکار بسیار سخت است و شما را ساعت ها به پای گوشی و تبلت اندرویدتان میخ کوب خواهد کرد . شما به عنوان استاد مهارت ها و فیزیک motocross با سرعت نهایت بالا قادر هستید با رقیب های خود مسابقه های ماجرایی و هیجان انگیزی در پیست های پر پیچ و خم , سقوط و خطرناک داشته باشید و نهایت دیوانه گیری های موجود در چنین مسابقات را تجربه کنید . حال شما هم با نصب آسان این بازی به گوشی یا تبت اندروید خود می توانید ثابت کنید که موتور سوار سرسخت و رقابتی در این پیست های خطرناک هستید و می توانید در کوتاه ترین زمان تمام تور ها را کامل کرده و رقبای خود را شکست دهید .

دانلود بازی اندروید Bike Racing 3D

ویژگی های بازی Bike Racing 3D : – دارای 60مرحله مختلف از راخت و آزمایشی به فنی و سرسخت – داری ساختار سه بعدی موفق که احساس گرافیک عالی را می دهد – امکان انتخاب موتور سیکلت مورد نظر از بین 5 موتور مختلف با ویژگی های منحصر به فرد – سوار شدن و راندن دوجرخه به هر شکلی که می خواهید

Bike Racing 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *