دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Abyss Raiders Uncharted Repack

بازی Abyss Raiders Uncharted Repack در سبک , اکشن , ماجرایی , استراتژیک می باشد که توسط استودیو مستقل DarkStar Games ساخته شده است و استودیوی مذکور بازی را برای PC منتشر کرده است . این بازی به صورت Tower Defence می باشد که روایت آینده را دارد جایی که ربات ها گوشه ای از فضا را به تصرف خود درآورده اند . شما باید با موج های مختلفی از دشمنان روبه رو شوید در حالی که باید به دنبال یک شی باستانی بگردید که دنیا را از آخرالزمان ثانوی نجات دهد . گیم پلی بازی Abyss Raiders Uncharted Repack به دو بخش مجزا تقسیم می شود . قسمت اول استراتژی می باشد در انتخاب برج ها باید 5 عدد از آنها را انتخاب کرده تا انرژی مورد نیاز را تولید کنید و دیگر آنکه استفاده های مفید داشته باشید . دومین پارامتر داشتن مهارت است بدین صورت که باید 4 مهارت را برای خود انتخاب کنید . به عنوان مثال می توانید یکی از آنها را تعمیر وسایل جنگی , مهارت ساخت تله و یا مهارتی برای پشتیبانی نیروی خط حمله انتخاب نمایید . در بازی Abyss Raiders Uncharted Repack شما نیاز دارید تا آثار باستانی جمع کنید که به وسیله ی آن بتوانید آپگرید انجام دهید و به Level های بالا روید . تنها با ترکیب درستی از تاکتیک و استراتژیک شما قادر خواهید بود تا شیاطین باستانی را شکست دهید و تمام آثار مخفی شده در Abyss را پیدا کنید .

  مشخصات بازی : نام بازی : Abyss Raiders Uncharted Repack پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : DarkStar Games منتشر کننده : DarkStar Games سبک بازی : اکشن , ماجرایی , استراتژیک نوع فایل : ISO
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *