دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Adams Venture Episode 3 Revelations

بازی کامپیوتر Adams Venture Episode 3 Revelations یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Vertigo Games طراحی و ساخته شده و در سال 2012 توسط کمپانی Iceberg Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی سرگذشت آدام یک بازی ماجرایی بدون درگیری و خشونت است که داستان آن در بیست سالگی اول قرن 20 رخ می دهد . برای ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal 3 استفاده شده است که توانسته گرافیکی 3 بعدی و واقعی را خلق کند و پلیر را در طول مراحل و در هنگام حل معماها در خود محو نماید . در ابتدا مروری بر حوادث نسخه قبلی که در آکسفورد به وقوع پیوست , خواهیم داشت که باعث شد بار دیگر آدام ماجراهایی جدید را تجربه کند . در این نسخه همانند نسخه های قبل نیز آدام باید به جستجو پرداخته و بار دیگر پرده از اسرار بازی بردارد . Clairvaux رهبر کاخ Solomon کشته و رها شده است . آدام پس از زندگی دوباره اولین ملاقات خود را با Evelyn شروع و سفر خود را از شهر کوچک Luz واقع در فرانسه آغاز می کند . اسرار نعبد , افزایش قدرت شرکت ها و انجام یک وعده باعث شده است تا بار دیگر ذهن آدام درگیر مسائلی حساس شود . آیا او به موقع بازخواهد گشت و خواهد توانست جان Evelyn را نجات دهد ؟ در قسمت سوم خواهیم دید . وجود مکان های جدید همراه با شرایط آب و هوایی مختلف , وجود بیش از 25 معما , ملاقات با شخصیت های جدید از جمله پدر آدام و موسیقی گوشنواز ساخته Jonathan van den Wijngaarden تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

مشخصات بازی Adams Venture Episode 3 Revelations :

نام بازی : Adams Venture Episode 3 Revelations نام بازی (فارسی) : سرگذشت آدام قسمت 3 الهامات پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2012 شرکت سازنده : Vertigo Games منتشر کننده : Iceberg Interactive سبک بازی : اکشن و ماجرایی نوع فایل : ISO