دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

H1Z1

H1Z1 یک بازی در سبک ترسناک می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Daybreak Game Company ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . بازی های ترسناک از بازی های محبوب در میان بازی بازان می باشند و سازندگان نیز برای هرچه محبوب تر کردن این سبک شروع به ساخت بازی های متنوعی در این سبک کرده اند . بازی H1Z1 با نگرش جدیدی وارد این سبک شده است و با تلفیق سبک جهان باز و سبک ترسناک موفق شده است یک بازی ترسناک بسیار جذاب برای طرفداران این سبک بسازد . استودیوی بازی سازی Daybreak Game Company که یکی از استودیوهای موفق بازی  سازی می باشد تاکنون موفق به ساخت بازی های مانند DC Universe™ Online و PlanetSide 2 شده است که هر دوی این بازی ها از بازی های موفق و پرفروش در سبک خود می باشند و این استودیو نیز برای ساخت این بازی ها موفق به دریافت جوایز بسیاری نیز شده است . داستان این بازی در ایالات متحده در جریان است یک ویروس ناشناخته و بسیار خطرناک به نام H1N1 باعث مرگ انسان ها می شود و هنگامی که انسان ها کشته می شوند آنها را تبدیل به یک زامبی می کند .

سایر توضیحات : سازندگان برای ساخت این بازی شروع به تحقیق در رابطه با این فضا کردند تا متوجه شوند که انسان ها اگر در چنین شرایطی قرار بگیرند باید با چه تحدیداتی دست و پنجه نرم کنند و چه مشکلاتی برسر راه انها می باشد ، برای مثال شما باید با حیوانات وحشی مانند گرگ و خرس مبارزه کنید زیرا هنگامی که مشغول گشت و گذار در طبیعت می باشید این حیوانات که دیگر تحت کنترل انسان ها نمی باشند به شما حمله می کنند شما همچنین باید در برابر تعداد زیادی از زامبی ها نیز ایستدگی کنید و در بعضی موارد که تعداد آنها بسیار زیاد می باشد مجبور به فرار خواهید شد ، سازندگان در زمینه ساخت دنیای آپوکالیپس در این بازی پا را فراتر گذاشته و انسان های بازمانده این فاچعه را نیز به اشکال مختلف در این بازی قرار داده اند به طوری که در طول بازی شما ممکن است با انسان هایی روبر شوید که نمی دانید چه قصد و نیتی دارند و هرکدام از آنها می توانند یک تحدید خطرناک برای شما باشند . گیم پلی این بازی یکی از نقاط قوط بازی می باشد سازندگان با ترکیب سبک بازی های نقش افرینی و المان های اصلی بازی های وحشت و بقا یک گیم پلی کاملا جذاب برای این بازی تهیه کرده اند که به راحتی می توان گفت شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد .

مشخصات بازی :

نام بازی : H1Z1

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Daybreak Game Company

منتشر کننده : Daybreak Game Company

سبک بازی : اکشن نقش آفرینی ترسناک

نوع فایل : EXE

لینک مرتبط : Steam

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

H1Z1