دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کم حجم Virtual Pool 4

بازی Virtual Pool 4 در سبک ورزشی می باشد که توسط استودیو Celeris ساخته شده است و استودیوی مذکور آن را برای PC منتشر کرده است . رقابت خود را در یک بازی فصلی نرم افزاری آغاز نمایید . در مقابل بازیکنان حرفه ای و آماتور قرار بگیرید . از یک لیگ محلی آغاز کنید و به صورت منطقه ای پیشرفت داشته باشید سپس به صورت ملی و در آخر به مسابقات جهانی راه پیدا کنید . شما می توانید در بازی Virtual Pool 4 رنک تمام بازیکنان را مشاهده نمایید و وضعیت فعلی آنها را زیر نظر داشته باشید . سعی کنید تا تمام دستاوردهای هر بازی را به صورت کامل به دست آورید . هر فصل از مسابقات تورنمنت های متعددی با فرمت های مختلف نظیر تک حذفی , دو حذفی و دعوت های خاصی دارد . بازی ها شامل 9-Ball, 8-Ball, Snooker, Black Ball, 10-Ball, 8-Ball Pub World Rules و Straight Pool می باشد . شما می توانید برای شروع کار بازی های خود را در محیط های مانند گاراژها انجام دهید تا بتوانید درآمد کسب کنید . با افراد حاضر شرط بندی کرده و بعد از بردن آنها خود را وارد مرحله ای جدید شوید . با به دست آوردن پول می توانید برای خود تجهیزات پیشرفته بخرید که بسیار به روش بازی شما کمک می کند . حتی ویدئوهای آموزشی نیز در بازی Virtual Pool 4 گنجانده شده است و می تواند بسیار مفید برای آموزش هرچه بهتر باشد . شما میتوانید در هر قسمت از بازی تمرین داشته باشید و خود را هرچه بهتر آماده سازید .

  مشخصات بازی : نام بازی : Virtual Pool 4 نام بازی (فارسی) : بیلیارد حرفه ای 4 پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2015 شرکت سازنده : Celeris منتشر کننده : Celeris سبک بازی :ورزشی
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *