دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Amazing Ninja Stickman v1.0 برای آيفون و آيپد

مردی کوچک با بدنی کلا سیاه و یک جفت چشم سفید و براق خشم گین ! سری بازی های استیک من از بازی های محبوبی است که طرفداران زیادی  در سراسر دنیا دارد . حال با یکی از نسخه های جذاب این سری با نام Amazing Ninja Stickman آشنا شوید که مرد کوچک ما دارای مهارت های نینجای است . این بازی دارای گیم پلی سریع و جذابی است که شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد . شما باید با کنترل Stickman و با استفاده از مهارت های نینجایی مختلف , او را در عبور از موانع متعدد کمک کنید . با جمع آوری سکه های سر راه خود می توانید از آن ها برای افزایش قدرت های کاراکتر Stickman در بازی استفاده کنید . در این سری موانع سر سختی در انتظار شما و Stickman است .

دانلود بازی Amazing Ninja Stickman v1.0 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Amazing Ninja Stickman : – دارای گیم پلی سریع و سرگرم کننده – وجود موانع متعدد و چالش انگیز – جمع آوری سکه ها سر ره برای افزایش قدرت کاراکتر بازی

Amazing Ninja Stickman

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *