دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak v1.2.4 برای اندروید و iOS + مود

ارتش بی شمار زامبی های را نابود کنید و به نجاتنسل بشریت کمک کنید تا شاید بار دیگر صلح و آرامش به ای نسرزمین بازگردد! داستان بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak از این قرار است که چند ماه قبل یک مرکز تحقیقاتی با اشکال مواجه شد و یک ویروس بسیار خطرناک به نام DEAD PLAGUE به بیرون منتشر شد. از طرفی گرمای بیش از جد هوا زمینه مناسبی را برای رشد و پخش بسیار سریع این ویروس بوجود آورد و باعث شد تا مردم این منطقه به موجوداتی به نام زامبی تغییر شکل دهند. یک موسسه به نام BIOCORP به سرعت دست به کار شد تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کند. از این رو به شما نیز در جمع این تیم هستید تا در این منطقه آلوده حضور یابید و با جمع آوری DNA مربوط به این زامبی ها به کشف راز این فاجعه کمک کنید و پرده از راز این مسئله بردارید چرا که امیدی بسیار اندک وجود دارد که بتوان برای این ویروس راه درمانی پیدا کرد و بتوان با آن مقابله کرد. پس به سرعت عمل کنید و خود را برای مواجهه با سیل عظیم زامبی ها آماده کنید.

سایر توضیحات: بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak یک بازی بسیار جذاب و جدید در سبک Survival است که به تازگی برای پلتفرم های اندروید و iOS تولید شده است. این بازی بر خلاف بازی های مشابه به صورت آفلاین است و شما با یک خط داستان بسیار جذاب و معمایی همراه با تم اکشن روبرو هستید. استفاده از ابزارهای جنگی و اسلحه های مختلف همراه با بهره گیری از هوش و ذکارت رمز موفقیت شماست. بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak توسط شرکت GameSpire Ltd تولید و عرضه شده است.

دانلود DEAD PLAGUE Zombie Outbreak جدید

ویژگی های اصلی بازی DEAD PLAGUE Zombie Outbreak:

گیم پلی تک نفره همراه با جذابیت های معمایی و ماموریت های مختلف

 – رنج بسیار وسیع اسلحه های مختلف و قابل به روز رسانی

 – قابلیت به روز رسانی ویژگی های شخصیت بازی

 – قابلیت استفاده از ابزار مختلف جنگی نظیر نارجنک دستی، مین و …

 – زامبی های مختلف همراه با شخصیت و ویژگی های منحصر به فرد

 – نورپردازی صحنه بسیار قدرتمند

 – قابلیت مشاهده تغییرات جوی مختلف در طول بازی

 – کنترلرهای بهینه شده برای گوشی و تبلت

 – گرافیک بسیار عالی همراه با صحنه پردازی های بسیار عالی

 – و …

DEAD PLAGUE Zombie Outbreak

به روز رسانی :

1396/11/08 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *