دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Flick Tennis v1.9 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

در بازی Flick Tennis با رقبای واقعی و به صورت آنلاین در کورت های تنیس به مبارزه بپردازید تا عنوان بهترین بازیکن تنیس را از آن خود کنید . این بازی آنلاین با کنترل های فوق العاده بصری و فن آوری چند نفره خود به شما تجربه بازی تنیس منحصر به فردی را در 11 زمین تنیس مجلل ارائه می دهد . این بازی در جوایز بین المللی بازی های موبایل (IMGA) توانست با رای میلیون ها بازیکن از سراسر جهان به عنوان بهترین بازی ورزشی آنلاین برای ios انتخاب شود . این بازی کاملا متفاوت با بازی هایی است که تا به حال در ضمینه تنیس ارائه شده است . می توانید در 12 مرحله با سختی های متفاوت و با عنوان مبتدی , آماتور و یا حرفه ای به مبارزه با رقیبان خود بپردازید . با این بازی می توانید دوستان خود در 11 زمین تنیس مختلف به مبارزه دعوت کنید .

دانلود بازی Flick Tennis v1.9 برای آيفون ، آيپد و آيپاد لمسی

ویژگی های بازی Flick Tennis : – دارای گیم پلی آسان با کنترل های خودآموز ساده – دارای مبارزات شاخ به شاخ چند نفره با افراد مختلف از سراسر دنیا – دارای فیزیک واقع گرانه – وجود 4 نوع بازیکن تنیس (Baseliner دفاعی، Baseliner خشونت آمیز، Volleyer) – امکان ذخیره بازی و ادامه در زمان های آزاد خود – دارای 3 نوع زمین مختلف (چمن، خاک رس و مصنوعی) – دارای 10 شخصیت از کمیک ها – دارای کار کرد خود با تمام iPhones و iPad ها ios 7 و بالاتر

Flick Tennis

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *