دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Infectonator 3 Apocalypse v1.5 – PC

بازی Infectonator 3 Apocalypse یک بازی زیبا و بسیار جذاب در سبک بازی های استراتژی و شبیه سازی است. تسخیر جهان، یک اختلال در یک زمان! این بازی یک بازی استراتژی و شبیه سازی سریع است که در آن هدف شما این است که بشریت را از بین ببرید. این عمل را با استفاده از ارتش در حال رشد خود و زامبی های موتزارت انجام می دهید. ویروس خود را به یک جمعیت ناامید کننده بکشید و هرج و مرج را تماشا کنید. ویروس خود را ارتقا دهید، DNA را به هم بزنید و ده ها تن از موجودات ارواح را با قدرت های منحصر به فرد ایجاد کنید. شما در این بازی باید تمام سعی خود را برای انجام ماموریت خود انجام دهید تا بتوانید حداکثر امتیاز را بدست آورید.

سایر مشخصات بازی: از ویژگی های این بازی می توان به موارد مقابل اشاره کرد: بیش از 35 زامبی برای کشف و خلق و خوی – Splice DNA برای باز کردن جهش های جدید، از جهات معمول پیاده روی به جهش انگل بیگانه در میان مردم. ارتش مغز گرسنه خود را بسازید و توانایی های خود را برای تبدیل بشریت به مالچ بسازید. آخرالزمان در دنیای واقعی اتفاق می افتد … خوب، مرتبا! همانطور که جهان را از بین می برید، با هرج و مرج و طغیان متضاد مواجه می شوید، اما مراقب باشید. انسانها بی سر و صدا نمی نشینند و دفاع خودشان را دارند. بیش از 200 سطح تعاملی منحصر به فرد – درب های باز و یا قفل، منفجر کردن دیوارها … استفاده از محیط زیست به نفع خود و اطمینان حاصل کنید که زامبی های خود را به آخرین انسان ها برای کسب پول می رسانند!

Infectonator.3.Apocalypse.center

مشخصات بازی Infectonator 3 Apocalypse: نام بازی :  Infectonator 3 Apocalypse پلتفرم : PC زبان :  انگلیسی سال انتشار : می 2018 شرکت سازنده : Toge Productions منتشر کننده : Armor Games Studios سبک بازی : استراتژیک، شبیه ساز نوع فایل: ISO لینک مرتبط : STEAM

Infectonator 3 Apocalypse

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *