دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Skylanders Swap Force اسکای لندرز نیروی جانشین

بازی ایکس باکس Skylanders Swap Force اسکای لندرز نیروی جانشین یکی دیگر از سری بازی های سبک اکشن و پلتفرم است که توسط کمپانی Vicarious Visions طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی مشهور Activision برای کنسول XBox360 منتشر شده است و قرار است تا چند روز دیگر نیز برای کنسول PS3 نیز به بازار عرضه شود . داستان این نسخه از بازی بر مبنای نسخه های قبلی به نام های Skylanders: Spyro’s Adventure و Skylanders: Giants بنا شده است . در این نسخه قابلیت های جدید از جمله پرش و تعویض کردن شخصیت بازی حین بازی را می توانید انجام دهید همچنین 16 کاراکتر جدید نیز به بازی اضافه شده است که هرکدام ویژگی و قدرت های خاص و منحصر به فردی را دارند . بازی این اجازه را به شما می دهد تا از 250 شخصیت متفاوتی که در بازی وجود دارند هرکدام را به دلخواه انتخاب کنید . با این کاراکترها می توانید به مناطق مختلف سفر کنید و به مبارزه بپردازید . مبارزات کلاسیکی که با گیم پلی روان و زیبای بازی ترکیب شده است و حس خوبی را به پلیر منتقل می کند . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

* بازی Skylanders Swap Force برای کنسول XBox360 نسخه Region Free و با فرمت ISO می باشد *

** بازی Skylanders Swap Force برای کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 4.46 و CFW 4.50 می باشد **

 

ویژگی های بازی :

– گرافیک عالی

– وجود مراحل و معماهای مختلف

– وجود بیش از 250 کاراکتر با قدرت های مختلف

– مبارزات کلاسیک و جذاب

 

مشخصات بازی :

نام بازی : Skylanders : Swap Force

نام بازی (فارسی) : سکای لندرز : نیروی جانشین

پلتفرم : XBox360 و PS3

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2013

شرکت سازنده : Vicarious Visions

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن و پلتفرم

 

تصاویری از محیط بازی :

Skylanders-Swap-Force.1.[Download.ir] Skylanders-Swap-Force.2.[Download.ir]

Skylanders-Swap-Force.3.[Download.ir] Skylanders-Swap-Force.4.[Download.ir]

Skylanders-Swap-Force.5.[Download.ir] Skylanders-Swap-Force.6.[Download.ir]

 

دانلود بازی Skylanders Swap Force اسکای لندرز نیروی جانشین برای XBox360 و PS3 با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی

سایت اصلی بازی : Skylanders

  • 4 replies
    1. Adonijah says:

      سری بازی Skylanders نیاز به قطعه جانبی به نام portal و عروسک های شخصیت های بازی یا Figures داره که روی پورتال قرار میدین تا وارد بازی بشن. بدون اونها عملا همون منوی اول باقی می مونه و بازی غیر قابل اجراست. لطفا باری کاربران توضیح بدین تا اگر این لوازم جانبی رو ندارند دانلود نکنند. به پاور و اینا هیچ ربطی نداره. تازه دستگاه پورتال هر کنسول هم فقط به همون کنسول می خوره.
      با تشکر از سایت خوبتون

      پاسخ دادن
    2. hd says:

      سلام . منم این مشکل دارم ، خیلی گشتم تو اینترنت اما چیزی پیدا نکردم برای حل مشکل . اولین صفحه ای که بعد از انتخاب بازی میاد همین پیام هست که میگه :portal of power متصل نیست . مثل اینکه یه لوازم جانبی برای این بازیه که باید داشته باشی برای این بازی .اینو گفتم که اگر کسی میدونه چطور میشه بدون اون قطعه بازی را انجام داد راهنمایی کنه ..ممنون.

      پاسخ دادن
    3. فردين says:

      سلام ببخشید این بازیو دانلود کردم تو قسمت قبل از منوی بازی میگه استارت بزن وقتی زده میشه پیغام portal disconnected مياد نميدونم مشكل از ايكس باكس منه يا بازي ايراد داره يه پيغام ديگه هم پايينش هست the portal of power has been disconnected
      please plug the portal of power back into your console
      اگه ميشه راهنمايي كنين.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *