دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال Gunpowder 2017

باروت ، نام سریالی تاریخی و مهیج می‌باشد که توسط کیت هرینگتون بازیگر بسیار معروف انگلیسی ساخته شده است. این سریال داستان واقعی نقشه باروت را روایت می‌کند که در سال ۱۶۰۵ گروهی قصد نابودی شاه جیمز یکم را به وسیله منفجر کردن بشکه‌های باروت در کاخ وست‌ مینستر داشتند. مینی سریال Gunpowder توسط شبکه ی بی بی سـی در قالب سه قسمت ساخته شده است. بدون شک این سریال یکی از جذاب ترین سریال های سال می باشد. در این سریال کیت هرینگتون بازیگر معروف انگلیسی که در سریال بازی تاج و تخت نقش جان اسنو را ایفا کرده است، حضور دارد.

دانلود سریال Gunpowder 2017

سایر توضیحات: سریال تلویزیونی Gunpowder 2017 توسط کارگردان انگلیسی یعنی J Blakeson ساخته شده است و Ollie Madden وظیفه تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است، همچنین Kit Harington مدیر اجرای کار بوده است. فیلم نامه این اثر را Ronan Bennett به بهترین شکل ممکن به رشته تحریر درآورده است. این سریال درام که یک دوره از تاریخ را به نمایش می گذارد تا کنون توانسته است بینندگان زیادی را به خود جذب کند. سریال باروت محصول کشور انگلیس می باشد و توسط کمپانی Kudos ساخته شده است و همچنین حق پخش آن به شرکت Endemol Shine Group  تعلق دارد. در سریال Gunpowder 2017 بازیگرانی نظیر Kit Harington ، Peter Mullan  ، Mark Gatiss و Liv Tyler ایفای نقش کرده اند.

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود سریال Gunpowder 2017

مشخصات سریال تلوزیونی Gunpowder 2017 :

– ژانر : اکشن – تاریخی – کارگردان : J Blakeson – نویسنده : Ronan Bennett – استودیوی سازنده : Kudos – محصول کشور : انگلیس – مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت – تاریخ انتشار : 21 اکتبر 2017 – مدت زمان : 60 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش :  720p – 1080p BluRay – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : دارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

Gunpowder 2017

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *