دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Foundations of Logo Design in Illustrator لیندا

ساخت لوگو، اعم از لوگو های تبلیغاتی شرکت ها و کارخانه ها ، لوگوهای صنعتی و تجاری و . . . یکی از پر درآمدترین شاخه های گرافیک می باشد . شرکت لیندا در همین راستا پکیچ فیلم آموزشی را ارائه کرده که به شما در بهتر شدن پروسه طراحی کمک کرده و موانع و مشکلاتی که در طراحی یک لوگو با آن برخورد می کنید را برای شما آموزش می دهد در جهان بین الملل و بیزینس ساخت و طراحی یک لوگو از پارامتر های بین المللی بهره می برد و فوت و فن های خاص خودش را دارد . در این فیلم آموزشی که به همراه فایل تمرین در اختیار شما قرار گرفته ، به شما نحوه ساخت و مواجهه با مشکلات حین طراحی یک لوگو برای یک کمپانی را برای شما بازگو می کند . در این آموزش به شما یاد داده می شود که یک لوگوی تاثیر گذار از چه المان هایی بر خوردار است و چگونه باید به محیط و داده های اطراف نگاه و از آنها برای طراحی استفاده کنیم . شما مشاهده خواهید کرد که  یک پروسه طراحی حرفه ای لوگو چگونه طول می کشد و برای پرورش ایده ها و نظرات خود برای پیاده سازی آن از چه روشی باید استفاده کرد .

تصاویری از فیلم آموزشی Foundations of Logo Design in Illustrator :

Illustrator

این فیلم آموزشی توسط شرکت لیندا تهیه و تنظیم شده و سایت دانلود فارسی برای اولین بار آنرا برای مخاطبان خود عرضه می کند . سر فصل های فیلم آموزشی Foundations of Logo Design in Illustrator :

– Gauging client perceptions – Determining the scope of work – Quoting a project – Profiling the client – Developing a brand name – Isolating design directions – Crafting a visual identity – Pitching your work – Presenting brand systems – Handling a change of course – Making style guides – Developing a brand narrative

کمپانی سازنده : Lynda

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *