دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Illustrator CC for Web Design: SVG از Lynda

همانطور که وب در حال رشد و تکامل است، طراحان نیز باید بتوانند به کمک روش های جدید خود را با تکامل دنیای وب همگام سازند. استفاده از تصاویر SVG یکی از روش های ضروری برای تکامل می باشد. تصاویر SVG قبلا مورد توجه طراحان نبودند اما اکنون طراحان به مزیت های استفاده از SVG ها پی برده اند. این دسته از تصاویر با قابلیت هایی همچون تعامل، تحرک پذیری و مقیاس پذیری سازگاری دارند در نتیجه از واکنش گرایی بیشتری نیز بهره می برند. این نوع از تصاویر می توانند اندازه ای متغییر در صفحه نمایش های مختلف داشته باشند، بدون آنکه کیفیت شان کاهش یابد. در این دوره آموزشی Justin Seeley، شما را در فرآیند ساخت، دریافت خروجی و یکپارچه سازی تصاویر SVG با وبسایت تان به کمک نرم افزار Illustrator CC همراهی می کند. بیاموزید که کدام مرورگر ها از SVG پشتیبانی می کنند، تنظیمات صحیح برای دریافت خروجی چه می باشند و چگونه می توان بخش فنی کد نویسی SVG به HTML را انجام داد.  

دانلود فیلم آموزشی Illustrator CC for Web Design: SVG از Lynda

  مشخصات دوره آموزشی Illustrator CC for Web Design: SVG : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Lynda – مدرس : Justin Seeley – فایل های تمرینی: دارد – مدت زمان آموزش : 45 دقیقه – سطح دوره: متوسط – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد

Illustrator CC for Web Design: SVG

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *