دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Landscape Photography with Wide-Angle Lenses

انتخاب های خلاقانه ای که لنز های wide-angle در عکس برداری از مناظر در اختیارتان می گذارند را کشف کنید. مجموعه نکات پوشش داده شده در این دوره، مناسب افرادی می باشد که به دنبال ایجاد عمق بیشتر، تصویر برداری پاناروما، عکس برداری از مناظر در شب و ایجاد ناهمواری های سهوی می باشند، مناسب است. Justin Reznick، مدرس این دوره آموشی راهنمایی های متعددی را برای ثبت تصاویر با تاثیر گذاری بیشتر در اختیارتان می گذارد و به عکسان کمک می کند تا کارآیی بیشتری برای لنز های wide-angle که از ابزار های بسیار خوب عکاسی می باشد، بیابند.

دانلود فیلم آموزشی Landscape Photography with Wide-Angle Lenses

  مشخصات دوره آموزشی  Landscape Photography with Wide-Angle Lenses : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : lynda – مدرس : Justin Reznick – فایل تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 53 دقیقه – سطح دوره : پیشرفته – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد

Landscape Photography with Wide-Angle Lenses

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *