دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی (Networking in Amazon Web Services (AWS

وب سرویس آمازون یا AWS یکی از معروفترین سرویس های ابری است که امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکانات این وب سرویس بدون شک می تواند راهکاری برای بسیاری از پروژه های مهندسی و مجتمع باشد بطوریکه با استفاده از آنها می توان هزینه پروژه های مختلف را کاهش داد که در نهایت یک بازی دو سر برد خواهد بود چرا که هم کاربر و هم شرکت سرویس دهنده هر دو سود می کنند. دوره آموزشی (Networking in Amazon Web Services (AWS حاوی نکات کلیدی مربوط به این وب سرویس است. این دوره به شما آموزش می دهد که فضای ابری خصوصی آمازون به چه شکلی کار می کند و نیز مزایای آن را بر می شمرد. سیستمی مقاوم در مقابل خطا، امکانات فراوان، تطبیق پذیری و … از جمله ویژگی های این سرویس هستند. در این دوره شما با نحوه ساخت یک شبکه در AWS آشنا خواهید شد. البته امنیت این شبکه ها نیز مورد بحث است. نحوه روتینگ و نیز جواز های دسترسی می توانند مسائل بسیار مهمی در امنیت بشمار روند و هر کدام قسمتی از امنیت این سرویس را تشکیل دهند.

سایر توضیحات: دوره آموزشی (Networking in Amazon Web Services (AWS طوری طراحی شده است که تجارت مدرس آن یعنی Richard A. Jones را در قالب خاصی به شما عرضه کند و شما بتوانید از آنها در پروژه های خود استفاده کنید. برای دستیابی به بیشترین کارایی سیستم شما باید با تمام مفاهیم آن به خوبی آشنایی داشته باشید که بدون شک دوره Richard A. Jones می تواند این نیاز را برطرف کند.

Networking in Amazon Web Services center

مشخصات فیلم آموزشی (Networking in Amazon Web Services (AWS : – ژانر : آموزشی – شرکت سازنده : Live Lessons – مدرس : Richard A. Jones – فایل تمرینی : دارد – مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 14 دقیقه – زبان : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720×1280 – فرمت فایل : Mp4 – زیرنویس انگلیسی : ندارد – زیرنویس فارسی : ندارد

(Networking in Amazon Web Services (AWS

 
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *