دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی معجزه ای از آسمان

Miracles from Heaven 2016 فیلم سینمایی در ژانر درام می باشد که توسط استودیوی Affirm Films ساخته شده است . کارگردانی این عنوان بر عهده ی Patricia Riggen بوده و Christy Beam به همراه Randy Brown نویسندگی این فیلم را برعهده داشته اند . Miracles from Heaven بر اساس داستانی واقعی از خانواده ی Beam ساخته شده است . زمانی که کریستی در می یابد دختر 10 ساله اش آنا دچهار یک بیماری نادر و غیر قابل علاج شده است برای درمان دخترش دست به کار شده و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند . زمانی که آنا دچار یک حادثه وحشتناک می شود یک معجزه ی غیر قابل توصیف به وقوع پیوسته و تمام پزشکان را در بهت و تفکر فرو می برد و خانواده ی او بار دیگر رنگ شادی به خود می بینند .

Miracles.from.Heaven.2016.www.Download.ir

سایر توضیحات : بودجه ساخت فیلم Miracles from Heaven حدود 13 میلیون دلار تخمین زده شد که در در همان هفته اول تنها با فروش 14 میلیون دلار توانست کل هزینه ی ساخت را به دست آورده و در نهایت رشدی 61 میلیون دلاری داشته باشد . بازیگران معروفی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند که می توان به Jennifer Garner, Kylie Rogers, Martin Henderson اشاره کرد . این فیلم در 16 مارچ 2016 منتشر شد و شما می توانید آن را در ادامه از سایت دانلود کرده و یا از فروشگاه دانلود فارسی تهیه نمایید .

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

Miracles.from.Heaven.2016-1.www.Download.ir

مشخصات دیگر فیلم Miracles from Heaven 2016 :

– ژانر : درام

– کارگردان : Patricia Riggen

– شرکت سازنده : Affirm Films

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 2016

– مدت زمان : 109 دقیقه

_ مدت زمان سانسور شده : 24 ثانیه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p BluRay , 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Miracles from Heaven 2016