دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی A Monster Calls 2016 + دوبله و زیرنویس فارسی

کانر اومالی پسر بچه‌ای منزوی، تنها و غمگین می باشد که زندگیش با مشکلات بسیار زیادی گره خورده است . پدر و مادر کانر از هم طلاق گرفته‌اند و مادرش بیماری سرطان دارد . کانر بخاطر عجیب بودن و متفاوت بودنش مدام در مردسه اذیت و آزار می‌شود و از قلدرها کتک می‌خورد . فقط یک سرگرمی برای کانر وجود دارد و آن نقاشی کشیدن است زیرا استعداد ذاتی آنرا از مادرش به ارث برده است . بعد از مدتی کانر برای خلاص شدن از این وضعیت اسفناک در ذهن خود هیولایی مخوف به شکل یک درخت خلق می‌کند که هر شب در ساعت 12:07 دقیقه نیمه شب به دیدنش می‌آید و برای او داستانهایی عجیب تعریف می‌کند. گرچه این ملاقات‌های شبانه و عجیب ابتدا یک ترفند ذهنی برای فرار از مشکلات شخصی کانر به نظر می‌رسد اما طولی نمی‌کشد که کانر دربارهٔ هویت واقعی درخت غول پیکر و اتفاقات تلخی که برای مادرش افتاده است دچار شک می‌شود و با خود فکر می‌کند که شاید این رؤیای به ظاهر عجیب واقعیتی عجیب تر باشد.

سایر توضیحات : فیلم سینمایی A Monster Calls 2016 یک فیلم در ژانر فانتزی تاریک محصول مشترک آمریکا و اسپانیا و به کارگردانی خوان آنتونیو بایونا است . فیلمنامه بر اساس رمانی با همین نام که در سال 2011 توسط پاتریک نس نوشته شده است به نگارش درآمده و خود پاتریک نس این وظیفه را بر عهده داشته است . لوئیس مک دوگال، سیگورنی ویور، توبی کبل، لیام نیسون، فلیسیتی جونز و جرالدین چاپلین در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند. فیلم هیولا فرا می‌خواند به صورت محدود در سینماها اکران شد اما با این حال به عنوان فیلمی مستقل و خارج از بدنه اصلی هالیوود از آن استقبال گرمی شد. این فیلم با استقبال منتقدان رو به رو شد و نقدهای ستایش آمیزی دریافت کرد .

مشخصات فیلم سینمایی A Monster Calls 2016 :

– ژانر : اکشن ، درام ، فانتزی – کارگردان : J.A. Bayona – نویسندگان : Patrick Ness – بازیگران : Sigourney Weaver, Felicity Jones, Lewis MacDougall – استودیوی سازنده : Apaches Entertainment La Trini – محصول کشور : اسپانیا – مدت زمان سانسور : 0 ثانیه – تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2016 – مدت زمان : 108 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 1080p-720p Bluray – فرمت فایل : MKV – امتیاز : 7.5 از 10 – زیرنویس فارسی : دارد – زیرنویس انگلیسی : دارد – دوبله فارسی : دارد – سایت مرتبط : IMDB  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

A Monster Calls 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *