دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی Free Fire 2017

داستان فیلم سینمایی Free Fire 2017 از انبار متروکه‌ای شروع می شود که در آن دو گروه جنایتکار ملبس و بددهن با لباس‌های مبدل به معامله‌ اسلحه می‌پردازند . معامله‌ای که به طرز وحشیانه‌ای به حاشیه کشانده می‌شود. دو سرباز ارتش جمهوری‌ خواه ایرلند برای خرید تعدادی سلاح نیمه‌ اتوماتیک به ملاقات قاچاقچی اسلحه اهل آفریقای جنوبی رفته‌ اند. ملاقاتی که توسط یک زن دلال تاجر و همراه زیرکش تدارک دیده شده است . البته هر دو طرف نیروی پشتیبانی همراه خود آورده‌اند و طولی نمی‌کشد که این موقعیت رقابتی پراضطراب به خشونت کشیده شود . این انبار متروکه خیلی سریع رنگ نمایشگاه تیراندازی به خود می‌گیرد. فیلم سینمایی شلیک آزاد را می‌توان اثری بر فرهنگ رو به رشد و خطرناک استفاده از سلاح نامید . نگاهی بر آدم‌ بزرگهایی در باطن کوچک که به دود اسلحه‌ خود افتخار می‌کنند .

سایر توضیحات : در فیلم Free Fire 2017 از همان لحظه‌ی اول که ماشه‌ اسلحه‌ها کشیده می‌شود با نمایش کشت و کشتار در تنها یک لوکیشن، عدم ماندگاری خود را ثابت می‌کند آن هم با وجود ساخته‌ تارانتینو که قبلا در این زمینه اجرا شده است . فیلم سینمایی شلیک آزاد در ژانر اکشن، جنایی، هیجان‌ انگیز و کمدی طراحی شده و توسط یکی از بهترین و محبوب ترین کارگردان ها بنام Ben Wheatley نوشته و ساخته شده است . Ben Wheatley انگلیسی که حس تیز بینی خود را در آثار قبلیش همچون فهرست کشتار و زمینی در انگلستان نمایان کرده است . Ben Wheatley که با کارنامه‌ای متنوع اولین تجربه‌ اش در این ژانر را پشت سر گذاشته تمام تلاش خود را برای حفظ این بی‌ نظمی و روند رو به جلوی داستان انجام داده است .

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم سینمایی Free Fire 2017 :

– ژانر : اکشن – کمدی – جرم و جنایت – هیجان انگیز – کارگردان : Ben Wheatley – نویسندگان : Amy Jump, Ben Wheatley – بازیگران : Sharlto Copley, Brie Larson, Armie Hammer – استودیوی سازنده : Film4 – محصول کشور : فرانسه و انگلستان – مدت زمان سانسور : 7 ثانیه – تاریخ انتشار : 21 آوریل 2017 – مدت زمان : 90 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : HDCAM – فرمت فایل : MKV – امتیاز : 7.7 از 10 – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – دوبله فارسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB    

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Free Fire 2017

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *