دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم سینمایی The Crooked Man 2016

فیلم سینمایی مرد کج و کوله داستان دختری به نام الویا را روایت می کند که خود را بخاطر مرگ دوستش مقصر می داند. او هنگامی که با دوستانش در یک مهمانی در حال خوش گذرانی می باشد متوجه می شود که دوستش بطور عجیب و وحشتناکی کشته شده است. الویا پس از آن واقعه بسیار تنها و گوشه گیر می شود چرا که خود را مسئول مرگ دوستش می داند و همه او را سرزنش می کنند. او وقتی آواز خواندن را از سر می گیرد متوجه می شود بعد از هر بار آواز خواندن باعث احظار یک چهره خبیث و شرور بنام مرد کج و کوله می‌شود که دیگران را از بین می‌برد و این بیش از پیش الویا را دچار نگرانی و ترس می کند تا جایی که او خود تصمیم می گیرد جلوی شیطان را بگیرد و مرد کج و کوله را برای همیشه به جهنم تبعید کند که در این راه با مشکلات و وقایع ترسناکی روبرو می شود.

دانلود فیلم سینمایی The Crooked Man 2016

سایر توضیحات: فیلم سینمایی The Crooked Man 2016 در ژانر ترسناک و هیجان انگیز توسط Jesse Holland ساخته شده است و Brain Nolan تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. طرح و قصه ی این سینمایی اثری از Jeffrey Schenck و Peter Sullivan می باشد و فیلنامه ی آن را Peter Sullivan به رشته تحریر در آورده است. موسیقی متن که از نکات مثبت فیلم می باشد توسط موسیقی دان با تجربه در ژانر وحشت یعنی Nick Soole ساخته شده است. همچنین  Dean E. Fronk وظیفه ی بازیگردانی را برعهده داشته است. در این فیلم سینمایی مهیج بازیگرانی از جمله Angelique Rivera, Cameron Jebo, Michael Jai White, Dmitrious Bistrevsky ایفای نقش کرده اند. باید  به این نکته اشاره کنیم این فیلم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و از منتقدین نمره های قابل قبولی را دریافت نکرده است.

*این فیلم توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات فیلم سینمایی The Crooked Man 2016 :

– ژانر : وحشت – هیجانی – کارگردان : Jesse Holland – نویسنده : Peter Sullivan – استودیوی سازنده : Hybrid – محصول کشور : آمریکا – مدت زمان سانسور : 20 ثانیه – تاریخ انتشار : 1 اکتبر 2016 – مدت زمان : 84 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 1080p BluRay – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : دارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

The Crooked Man 2016

  • 3 replies
    1. مسعود says:

      سلام وقتتون بخیر زیرنویس با این نسخه از فیلمی که تو سایت گذاشتین هماهنگ نیست لطفا نسخه هماهنگ رو بذارین

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *