دانلود فیلم مستند 2016 Saudi Arabia Uncovered

عربستان سعودی کشف کرد: “هیچ کشوری جز متحد کامل، شریک کامل، بدون هیچ گونه نظری است. بنابراین، می دانید، به دنیای واقعی خوش آمدید. به لیگ برتر خوش آمدید. »- ژنرال دیوید پترائوس، مدیر سابق سیا، این مستند جدید را در جریان امور فعلی Exposure ITV به طور مخفی به نمایش گذاشتن واقعیت پنهان در یکی از رژیم های محرمانه ترین و محکم ترین رژیم های اسلامی در جهان می پردازد. عربستان سعودی یکی از متحدان کلیدی غرب است، اما با دسترسی بی سابقه به شبکه های زیرزمینی فعالان جوان، این فیلم جامعه ای را کشف می کند که در آن اپوزیسیون صدای خود را پیدا می کند. فیلم های پنهان شده بر روی زوایای غالبا ناشناخته زندگی در پادشاهی، که در آن دسترسی رسانه ها به شدت کنترل می شود، رها می شود. در فیلم نشان داده شده، زندان ها در هرج و مرج، فقر در خیابان ها و پلیس مذهبی است که بنیادگرایی را تحقق می بخشد. این فیلم محرمانه با داستانهای شخصی کسانی که در داخل کشور حضور دارند، از جمله فعالان حقوق زنان و مصاحبه های منحصر به فردی از ارشد ارشد انگلیس و آمریکا، همراه با داستان های شخصی می پرسند که آیا وقت آن است که رابطه ما با عربستان سعودی دوباره ارزیابی شود … .

نظر یکی ار منتقدین روزنامه دیلی نیوز : در حالی که اکثر خبرنگاران درجه دوم کره شمالی را ترک می کنند، تنها مکان در جهان است که نمی توان آن را فیلم برداری کرد، به رغم ده ها تن از فیلم های مستند منتشر شده، مردم به نظر نمی آید آگاه باشند که مکان های دیگری وجود دارد که محدودیت های شدید برای گرفتن عکس ها وجود دارد. و عربستان سعودی یکی از آنهاست. بنابراین برای فیلم امیدوار بودم. و تنها چند دقیقه فیلم همراه با چند دقیقه دیگر فیلم می تواند هر کسی را در یوتیوب و سایر سایت های مشابه دریافت کند، بعضی از آنها تقریبا یک ساعت از مستند تکرار شده است. بقیه فقط صحبت کردن با سران یک پرونده عاطفی را براساس سه مورد از جمعیت های مبهم نشان می دهد. هیچ اطلاعات جدیدی وجود ندارد و بیشتر مستندات خارج از عربستان سعودی است.

Saudi Arabia Uncovered.2016.www.download.ir

مستند سیاسی اجتماعی میزبانی شده توسط Tuppence Middleton، منتشر شده توسط ITV به عنوان بخشی از مجموعه ITV Exposure در سال 2016 پخش شده.

اطلاعات فیلم مستند 2016 Saudi Arabia Uncovered :

کارگردان : James Jones

نویسنده : —

ستارگان : Ali Al Ahmed, Salman bin Abdulaziz Al Saud, Sean Carter

محصول کمپانی : ITV

ساخت کشور : USA

+ زبان : English|Arabi

ژانر : Documentary | News

تاریخ انتشار : 22/ March /2016

مدت زمان : 51 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 7.2/10

2016 Saudi Arabia Uncovered