دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Amanda Knox 2016

Amanda Knox 2016 نام مستند جنایی ساخت استودیوی Netflix می باشد . آماندا ماری ناکس متولد 9 جولای 1987 یک زن آمریکایی می باشد که تقریبا چهار سال از عمر خود را در یک زندان ایتالیایی بعد از محکومیتی که در سال 2007 به جرم قتل Meredith Kercher که هم خانه ای او بود سپری کرد . او سپس بعدها توسط دیوان عالی کشور تبرئه گشت . ناکس یک دانشجوی 20 ساله بود و زمانی که شب به همراه دوست خود Raffaele Sollecito به خانه بازگشت متوجه کشته شدن هم خانه ای خود شد و اولین فردی بود که این حادثه را با تلفن گزارش کرد . در طول بازجویی ناکس و کارفرمای خود درگیر بحث لفظی می شوند . ناکس و دوست او Sollecito مستقیم در قتل kercher نقش داشته اند سپس کارفرما او نیز مورد اتهام قرار می گیرد ولی او خیلی سریع آزاد می شود و جای خود را با فردی به نام Rudy Guede عوض می کند . اثر انگشت Guede در صحنه ی جرم باعث دستگیری او می شود .

دانلود فیلم مستند Amanda Knox 2016

سایر توضیحات : مستند جنایی Amanda Knox 2016 توسط Rod Blackhurst و Brian McGinn کارگردانی شده است . McGinn به همراه Matthew Hamachek نیز وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشته اند . McGinn یک کارگردان با تجربه در زمینه ی مستند سازی به شمار می رود و تاکنون کارهای بسیاری را در کارنامه ی هنری خود دارد که می توان از مستند سریالی Chef’s Table و The Record Breaker به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . از افرادی که در این مستند حضور داشتند می توان به Anderson Cooper , Arline Kercher و Amanda Knox اشاره کرد .

دانلود فیلم مستند Amanda Knox 2016

مشخصات فیلم مستند Amanda Knox 2016 :

– ژانر : مستند – جنایی

– کارگردان : Rod Blackhurst , Brian McGinn

– نویسنده : Brian McGinn , Matthew Hamachek

– استودیوی سازنده : Netflix

– محصول کشور : آمریکا

– تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2016

– مدت زمان : 92 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p WEB-DL

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Amanda Knox 2016