دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Clinton Cash 2016

هیلاری دایان رودهام کلینتون متولد 26 اکتبر سال 1947 می باشد . وی  در شیکاگو در حومه شهر  Park Ridge متولد و بزرگ شده است . او از سال 2009 تا 2013 وزیر امور خارجه ایالات متحده بود و زنی مقتدر و سیاستمدار بود . وی سناتور ایالات متحده از ایالت نیویورک از سال  2001 تا سال 2009 بود ، کلینتون از سال 1993 تا 2001 بانوی اول ایالات متحده  به شمار می آمد ، و نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده در انتخابات سال 2016 شد . هیلاری کمک های بسیاری به مردم آمریکا کرده است . او نقش بسیار مهمی در ایجاد برنامه بیمه درمان کودکان امور خارجه داشته است .

دانلود فیلم مستند Clinton Cash 2016

سایر توضیحات : رودهام در سال 1965 ، در کالج Wellesley ، در رشته علوم سیاسی این دانشکده ثبت نام و شروع به تحصیل کرد . او در سال 1969 به عنوان بهترین دانشجو آنجا مسئولیت سخنرانی یکی از مراسم های بزرگ این دانشگاه را به عهده گرفت . در این فیلم مستند شما مشاهده می کنید که چگونه بیل و هیلاری کلینتون توانستند میلیون ها دلار پول نقد را از طریق کمک های خارجی به بنیاد خیریه کلینتون اهدا میشد به سرمایه شخصی خودشان افزودند . این کمک های مالی به خاطر لطف های سیاسی بود که وقتی کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا بود انجام داده است . کلینتون یکی از با سیاست ترین زن هایی است که آمریکا تا به حال به خود دیده است . او همیشه خود را بانوی برتر آمریکا و یکی از بزرگترین ثروتمندان این کشور می داند . او که در این انتخابات ریاست جمهوری امید بسیاری برای موفقیت داشت در آخر مغلوب ترامپ شد .

دانلود فیلم مستند Clinton Cash 2016

مشخصات فیلم مستند Clinton Cash 2016 : ژانر : مستند – زندگی نامه کارگردان : M.A.Taylor استودیوی سازنده : Bannon Film Industries محصول کشور : آمریکا تاریخ انتشار : 2016 مدت زمان فیلم : 1 ساعت و 4 دقیقه زبان پخش : انگلیسی کیفیت نمایش : 720p HDTV فرمت فایل : MKV زیرنویس فارسی : ندارد زیرنویس انگلیسی : ندارد سایت مرتبط :IMDB  

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Clinton Cash 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *