دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند De Palma 2015

De Palma 2015 نام فیلم مستند در ژانر زندگی نامه می باشد که توسط استودیوی Boxmotion ساخته شده است . با وجود رونق گرفتن روز افزون سینمای هالیوود و افتخاراتی که New Hollywood به ارمغان آورد تعداد معدودی بودند که شهرت و آوازه ی خاصی را در زمینه ی فیلم سازی و کشف حقایق آن به دست آوردند . یکی از این افراد برایان دی پالما می باشد که آوازه ی او در هالیوود زبان زد خاص و عام است او که تجربه ی ساخت فیلم هایی چون صورت زخمی , ماموریت غیرممکن و تسخیر ناپذیران را در کارنامه ی خود دارد در این فیلم مستند ما را به دنیای خود می برد و زندگی فردی و عمومی موفق خود را به نمایش می گذارد . او توانسته در ژانر فیلم های ترسناک تعریفی دیگر را ارائه دهد . او نیز همانند بسیاری افراد دیگر وارد چالش های هالیوود اعم از دست مزد مختلف بازیگران و نحوه ی پرداخت به هرکدام از آنها را تجربه کرده است .

دانلود فیلم مستند De Palma 2015

سایر توضیحات : مستند De Palma 2015 توسط Noah Baumbach و Jake Paltrow کارگردانی شده است و نقش اول آن بدون شک کسی جز Brian De Palma نیست . Baumbach که کارهای متعددی در کارنامه ی خود دارد در زمینه نویسندگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت داشته است . از آقار مهم این کارگردان می توان به Mistress America و While We’re Young  به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . بودجه ی ساخت این مستند تنها 30 هزار دلار بوده و در 10 ژوئن 2016 به اکران عمومی درآمد و توانست فروش 163 هزار دلاری داشته باشد .

دانلود فیلم مستند De Palma 2015

مشخصات فیلم مستند De Palma 2015 :

– ژانر : مستند – زندگی نامه – کارگردان : Jake Paltrow , Noah Baumbach – استودیوی سازنده : Boxmotion – محصول کشور : آمریکا – تاریخ انتشار : 10 ژوئن 2016 – مدت زمان : 110 دقیقه – زبان پخش : انگلیسی – کیفیت نمایش : 720p WEB-DL – فرمت فایل : MKV – زیرنویس فارسی : ندارد – زیرنویس انگلیسی : ندارد – سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

De Palma 2015