دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم مستند Hostage to the Devil 2016

اگر شما یک خواننده مشتاق از داستان غیر مرتبط با وحشت هستید، شانس این است که شما در حال حاضر با بهترین فروش مالکا مارتین، گروگان به شیطان آشنا شوید – داستان زندگی یک کشیش تنها به عنوان یک بیگانه، طول سفر و وسعت آمریكا (و گاهی اوقات فراتر از آن) برای آزاد كردن مردم از روحانی كه آنها احساس میكردند آنها را در اختیار داشتند. این فیلم تفریحی از آن داستان نیست، بلکه یک فیلم مستند است که تلاش می کند تا در حقیقت در مورد مردی که در پشت آن قرار دارد، حقیقت داشته باشد. آیا او در اعتقادات خود و یا یک مرد کنجکاو صادق بود؟ چه اتفاقی افتاده در طول پرونده نهایی خود را؟ و آیا او واقعا در مقابل شیاطینش برنده شد یا اینکه آنها شکار او را شروع کردند؟اگر شما با داستان مارتین مواجه نباشید، احتمالا با حداقل یکی از موارد او آشنا هستید، زیرا او کشیش بود که با کودکی که داستانش الهام گرفته از The Exorcist بود، کار می کرد. همانطور که در چنین مواردی تصور می شود، او در مورد فیلم بسیار ترسناک بود و ادامه داد تا ادعا کند که تجربه او بسیار بدتر بوده است. این مورد برای مباحث در اینجا کمی مفهوم است، اما مارتین (تنها صحبت کردن در فیلم آرشیو، همانطور که پس از رنجش خونریزی مغزی در سال 1999 از بین رفته است) جزئیات را روشن می کند، ترجیح می دهد که به چیزهای هیجان انگیز اشاره کنید که توضیح آن غیر قابل درک است. این به نظر می رسد عامل مشترک در شهادت او است. او درباره اطلاعاتی است که می تواند در کتاب مقدس یا کارهای الهیات اخلاقی پیدا شود، بسیار دقیق است، اما بسیار کمتر از آن چیزی است که او خودش انجام داده است؛ در عوض، او یک سیل از جزئیات جزئی که هیچ ارتباطی با نیروهای شیطانی ندارند، عرضه می کند، اما قصد دارد شنوندگانش احساس کنند چیزی مهم را شنیدند….
Hostage to the Devil 2016.www.download.ir

محصول 2016 میلادی کمپانی های  Bord Scannan na hEireann / Irish Film Board و  Causeway Pictures به کارگردانی Marty Stalker و نویسندگی Rachel Lysaght با بودجه ساخت معادل 250 هزار یورو .

اطلاعات فیلم مستند Hostage to the Devil 2016 :

کارگردان : Marty Stalker

نویسنده : Rachel Lysaght, Marty Stalker

ستارگان : Malachi Martin, Eugene O’Neill, Robert Blair Kaiser 

محصول کمپانی :  Bord Scannan na hEireann / Irish Film Board, Causeway Pictures, Northern Ireland Screen

ساخت کشور : Ireland | UK | Italy | USA

+ زبان : English

ژانر : Documentary | Biography | History | Horror | Mystery

تاریخ انتشار : 17 January 2017

مدت زمان : 1 ساعت و 30 دقیقه

زیرنویس : —

نمرات : IMDb 6.1/10

Hostage to the Devil 2016

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *