دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مجموعه ی کامل XTV Suite ابزارهای نرم افزاری

XTV Suite نام مجموعه ای است حرفه ای که به طور کامل درون خود نرم افزارهایی را جای داده که در ایستگاه های رادیویی استفاده می شود . این نرم افزار های تخصصی عبارت اند از برنامه های ضبط ویدئویی، تریمینگ، برنامه ریزی تا پلی اوت و . . . که به صورت کاملا اتوماتیک مدیریت می شود . این نرم افزار برای ایستگاه های ماهواره ای ، کابل تی وی ، اتاق های خبری ، وب تی وی ها ، س سی تی وی ، کانال های تلوزیونی هتل ها و موزه ها و . . . استفاده می شود.

از قابلیت های این نرم افزار می توان به مدیریت ضبط برنامه ها و پلی اوت ها به صورت کاملا اتوماتیک اشاره کرد . فرمت های HD-SD از پلی اوت را به راحتی ساپورت می کند و قابلیت تنظیم چندین کانال را بر روی خود دارا می باشد . مدیریت زیرنویس و کنترل چهار کانال صوتی به انضمام مدیریت لیست پخش و . . . تنها گوشه کوچکی از این نرم افزار فوق تخصصی می باشد که قیمت بسیاری نیز دارد . اما شما هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلود فارسی به صورت رایگان دریافت نمایید .

تصویری از محیط نرم افزار XTV Suite

دانلود مجموعه ی کامل XTV Suite ابزارهای نرم افزاری

 

دانلود مجموعه ی کامل XTV Suite ابزارهای نرم افزاری با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *