دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود مستند Mapplethorpe Look At The Pictures 2016

Mapplethorpe Look At The Pictures 2016 نام فیلم مستند در ژانر زندگی نامه می باشد که توسط استودیوی HBO Documentary Films ساخته شده است . بدون شک نام Robert Mapplethorpe برای عاشقان عکاسی نامی شناخته شده است . در این فیلم مستند به ابعاد مختلف زندگی شخصی و کاری این هنرمند پرداخته می شود او که در سال 1946 به دنیا آمد در سال 1989 از دنیا رفت به خاطر هنر عکاسی سیاه و سفید خود معروف بود . استعداد او به همین بخش خلاصه نمی شود و نام او در کنار عکاسی پرتره نیز به عنوان یکی از بهترین ها به چشم می خورد . در این مستند زندگی او از دوران کودکی تا زمانی که از دنیا رفت مورد بررسی قرار داده شده است . او که تنها 42 سال داشت بسیار زود از دنیای هنر دست کشید . مصاحبه های دیده نشده و جالبی از دوستان , خانواده و افرادی که به او نزدیک بودند در این مستند به نمایش در می آید .

دانلود مستند Mapplethorpe Look At The Pictures 2016

سایر توضیحات : مستند زندگی نامه Mapplethorpe Look At The Pictures 2016 توسط Fenton Bailey و Randy Barbato به صورت مشترک کارگردانی شده است . این دو کارگردان که عمدتا با یکدیگر پروژه های کارگردانی فیلم های مختلف را همکاری دارند و عناوین مختلفی از آنها به نمایش در آمده است که می توان از I Am Britney Jean و Esquire 80th Anniversary Special به عنوان معروف ترین این آثار در کارنامه ی هنری آنها اشاره کرد . از ستارگانی که در این مستند جذاب حضور دارند می توان به Nancy Rooney , Harry Mapplethorpe و George Stack اشاره کرد .

مشخصات فیلم مستند Mapplethorpe Look At The Pictures 2016 :

– ژانر : مستند – زندگی نامه

– کارگردان : Fenton Bailey , Randy Barbato

– استودیوی سازنده : HBO Documentary Films

– محصول کشور : آمریکا – آلمان

– تاریخ انتشار : 22 آپریل 2016

– مدت زمان : 108 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : DVDRip

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

Mapplethorpe Look At The Pictures 2016