دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات TweakBit File Recovery v8.0.22.0

نرم افزار TweakBit File Recovery یک نرم افزار قدرتمند و پیشرفته برای بازیابی اطلاعات از دست رفته در سیستم عامل های ویندوز می باشد که به تازگی توسط کمپانی TweakBit منتشر شده است . برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که فایل های مهم خود را از دست بدهند که این اتفاق ممکن است بر اثر ویروس های خطرناک پیش آمده باشد و یا اشتباهی که فایل های خود را پارک کرده باشند . مهم نیست از چه طریقی فایل های خود را از دست داده اید ، نرم افزار TweakBit File Recovery با موتور اسکن قدرتمندی که دارد می توانید انواع فایل های حذف شده ی شما را ریکاوری کند و آن ها را ذخیره کنید . نرم افزار TweakBit File Recovery توسط توسعه دهندگان و  تولید کنندگان PC استفاده می شود و همچنین توصیه شده توسط کارشناسان نرم افزار می باشد و همچنین نسبت به نرم افزار های دیگر دارای سرعت بهتر و حجم کم تری نیز می باشد .

ویژگی های نرم افزار TweakBit File Recovery :

– ریکاوری فایل های پاک شده در سیستم عامل ویندوز

– اسکن کامل هارد دیسک خود

اسکن فایل های حذف شده ، پیش نمایش موارد از نتایج جستجو

استفاده شده توسط تولید کنندگان PC و توصیه شده توسط کارشناسان

– پشتیبانی از فرمت های مختلف برای بازیابی

– پشتیبانی از ویندوز Windows 10 (32 or 64 bit), Win 8 (32 or 64 bit), Win 7 (32 or 64 bit), Vista (with SP2, 32 bit only), XP (with SP3, 32 bit only)

 

TweakBit File Recovery

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/11/03نسخه جدید TweakBit File Recovery v8.0.22.0 اضافه شد.