دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ساخت ویرایش اسناد پی دی اف Corel PDF Fusion

نرم افزار Corel PDF Fusion 1.12 نرم افزاری حرفه ای طراحی شده است تا کاربران را به باز کردن ، مشاهده ، ویرایش اسناد PDF قادر سازد . تبدیل اسناد پی دی اف به فرمت های متنی و تصویری توسط نرم افزار امکان پذیر بوده و کاربران میتوانند اسناد پی دی اف را تنها با چند کلیک ساده به فرمت دلخواه تبدیل کنند . تبدیل فایل ها و اسناد به فرمت های XPS , DOC توسط نرم افزار پشتیبانی میشود . مشاهده اسناد پی دی اف تنها با کشیدن به محیط نرم افزار امکان پذیر بوده و میتوان در نرم افزار به صورت مستقیم بیش از 100 نوع اسناد را باز گذاری کنید . علاوه بر مشاهده اسناد پی دی اف میتوان به فایل های مربوط به نرم افزار Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Microsoft Visio را باز گذاری کنید . در اسناد پی دی اف و تمامی فایل های با فرمت نام برد شده را میتوانید به صورت اختصاصی ویرایش کنید . درج متن بر و تنظیمات مربوط به هر فایل توسط نرم افزار پشتیبانی میشود و کاربران میتوانند در تمامی اسناد لینک های به صفحات وب و لینک های اشاره گر به صفحات دیگر استفاده کنند . برای کپی نکردن متن موجود در پی دی اف از ابزار watermarks میتوان استفاده کرد و تمامی تغییرات ایجاد شده را با فرمت دلخواه ذخیره نمایید .

ویژگی نرم افزار Corel PDF Fusion 1.12 :

– مشاهده اسناد PDF

– ویرایش اسناد PDF

– مشاهده بیش از 100 اسناد مختلف در نرم افزار

– محیط کاربری آسان در نرم افزار

– تبدیل اسناد به فرمت های DOC , XPS

– پشتیبانی از فرمت Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Project, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Microsoft Visio

– درج متن ، لینک به صفحات ، watermarks

– پشتیبانی از نسخه های 32 و 64 بیتی

– محیط جذاب و گرافیکی

– استفاده از گدجت

– پشتیبانی از ویندوز

XP / Vista / 7 / 8

تصاویری از محیط نرم افزار Corel PDF Fusion 1.12 :

 Corel PDF Fusion 1.12

سایت مرتبط : Corel

دانلود نرم افزار ساخت ویرایش اسناد پی دی اف Corel PDF Fusion با لینک مستقیم از دانلود فارسی

  • 5 replies
    1. بهزاد عبدی says:

      سلام این نزم افزار میتونه فایل ویس انگلیسی رو به لینک تبدیل کنه ؟

      پاسخ دادن
    2. OmidOgf says:

      سلام
      این نرم افزار میتونه فایل pdf با فونت فارسی رو به فایل word تبدیل کنه؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *