دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار طراحی در مک OmniGraffle

OmniGraffle نرم افزاری است که نسخه هفتم آن اخیرا برای مکینتاش از طرف شرکت OmniGraffle عرضه شده است . این نرم افزار برای طراحی گرافیک های زیبا مانند wireframe وب سایت , سیستم های برق , درخت خانواده و  و نقشه های کلاس نرم افزار ساخته شده است . این نرم افزار برای هنرمندان و طراحان حرفه ای و نقشه کشان کاربرد زیادی دارد . شما می توانید عناصر کوچک و mockup ها را در قالب یک پیام برای اشتراک گذاری به سرعت به دوستتان بفرستید و یا خروجی صادر شده پروژه را در قالب فرمت مورد نیاز دریافت کنید . این نرم افزار برای تازه وارد ها آسان است ولی امکانات و دارایی هایی دارد که برای استفاده و بهره گیری از آن ها زمان می خواهد . OmniGraffle گزینه های گسترده ای از اشیا , بوم , قالب , نقش ونگار هایی با مجموعه های متنوع دارد که به شما کمک می کند , کار های خود را با سرعتی که در انتظار دارید پیش ببرید . شما برای کار کردن سریع می توانید در این نسخه از کلید های میانبر صفحه کلید به منظور صادات /  واردات و از ماوس به ویرایش و کنترل عملیات تعاملی و جدول ها استفاده کنید .

دانلود نرم افزار طراحی برای مکینتاش OmniGraffle

قابلیت های نرم افزار OmniGraffle :

– امکان باز کردن مستقیم اسناد (Microsoft Visio (VSD or VDX

– آپدیت عناصر مشترک که دوست دارید در بوم های متعدد نمایش داده شود

– امکان منعکس کردن لبه یا مرکز یک شی  با کنترل های جدید مشخص شده

– امکان انتخاب مختصات X و Y در نقطه مشخص

– امکان تشکیل اشکال جدید با استفاده از ترکیب اشکال موجود و یا تبدیل اشکال جدید تولید شده به اشکال اولیه که از آنها ساخته شده

– وجود ویرایشگر ابزار , بوم بی نهایت , تبدیل متن به شکل و تبدیل خط به شکل در نسخه جدید

– استفاده از صفحه کلید و ماوس به عنوان میانبر

OmniGraffle