دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Abelssoft CleverPrint 2019 v8.1 – Win

چاپ عالی به میزان CleverPrint 50٪ هزینه های چاپ را برمیگرداند و پرینت را به صورت بهتری اجرا می کند. CleverPrint به شما اجازه می دهد صفحات چندگانه را بر روی یک ورق کاغذ چاپ کنید. یک ابزار در پیش نمایش، شما را قادر میسازد صفحات شخصی، ناخواسته را قبل از چاپ شروع کنید، حذف کنید. علاوه بر این، CleverPrint می تواند علامت ها و سرصفحه ها را به اسناد چاپ شده اضافه کند و می تواند کارهای چاپی خود را به صورت JPG، PNG یا حتی فایل های PDF صادر کند. مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات امروزه جزو کارهای پرطرفداری شده است که روز به روز بر تعداد کاربران و به طبع نیز بر تعداد نرم افزار های موجود برای انجام آن افزوده می شود. Abelssoft CleverPrint یک نرم افزار قویی و کاربردی که در رده نرم افزار های مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ایی از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکار گیری این نرم افزار یاری می کند. این نرم افزار امروزه جزو رده های بسیار محبوب در زمینه مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار Abelssoft CleverPrint را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. نرم افزار Abelssoft CleverPrint با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات همراهی خواهد کرد. نرم افزار Abelssoft CleverPrint تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند.

www.download.ir App Abelssoft CleverPrint center

ویژگی های نرم افزار Abelssoft CleverPrint : – سادگی کار با نرم افزار – مرتب کردن صفحات پرینت به ترتیب دلخواه – حذف تصاویر گرافیکی از صفحات پرینت – افزودن سربرگ و همچنین واترمارک، متن یا تصویر به عنوان پس زمینه صفحات – تبدیل صفحات پرینت به اسنادی با فرمت های PNG، JPG، PDF و … – صرفه جویی در استفاده از کارتریج پرینتر -محیط بسیار قویی -ابزار بسیار قویی مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات – نرم افزار کاربردی مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات -انجام مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات با در کمترین زمان -و …. مشخصات نرم افزار Abelssoft CleverPrint  : پلتفرم   : PC / Laptop زبان : انگلیسی سال انتشار : 2019 شرکت سازنده :   Abelssoft نوع نرم افزار :  ابزار مدیریت پرینت و واترمارک در صفحات نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Abelssoft CleverPrint

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *