دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار ESET Cyber Security Pro v6.5.600.2 محافظ سیستم عامل MacOSX

ESET Cyber Security Pro جزو اولین و بهترین نرم افزارهای محافظ و ضد ویروس طراحی شده برای سیستم عامل مکینتاش است. این نرم افزار برخلاف رقبای خود دارای محیطی ساده اما در عین حال جذاب است که نگاه هر کاربری را به خود جلب میکند و به کاربر اجازه میدهد بدون احساس خطر به جستجو در فضای وب بپردازد و از فایل های مختلف در سیستم خود استفاده کند. این نرم افزار نیز مثل دیگر محصولات شرکت ESET سعی به استفاده بهینه از منابع سیستم را دارد و طبق گفته ی کاربران، نصب این نرم افزار باعث کندی و لگ داشتن سیستم اپل آنها نشده است.

سایر توضیحات: با اینکه سازندگان اپل و سیستم عامل مکینتاش همیشه از امنیت سیستم عامل های خود خبر میدهند اما بدون شک گشت و گذار در اینترنت و نیز اتصال انواع حافظه های قابل حمل تهدیدی جدی برای سیستم شما به حساب می آید. همچنین این ویروس ها و بد افزارها ممکن است از طریق سیستم شما به سیستم دوستان و آشنایان شما نیز منتقل شوند و دردسرهای مختلفی برای آنها به وجود آورند. نرم افزار ESET Cyber Security در تمام لحظه ها در کنار شما خواهد بود و به شما اطمینان خاطر میدهد که از یک سیستم عاری از ویروس لذت ببرید.

eset logo

از ویژگی های اصلی این نرم افزار:

اسکن هوشمند: خطرات و ویروس ها همیشه از راه های معمول به سیستم شخص منتقل نمیشوند. این آنتی ویروس پروتکل های HTTPS و … را نیز اسکن میکند. همچنین پایش فایل های فشرده نیز از قابلیت های بسیار جالب و مفید این نرم افزار است. علاوه بر این موارد، این نرم افزار به عنوان اولین نرم افزار ها شروع به کار میکند و مجالی به ویروس ها برای نفس کشیدن نمیدهد. ایمیل پاک: این نرم افزار پروتکلهای ایمیل نظیر POP3 و … را نیز نظاره گر است تا همواره از ویروس های قابل انتقال توسط ایمیل جلوگیری کند. دستگاه های USB و قابل جداشدن: به محض اتصال یک دستگاه USB، این نرم افزار شروع به اسکن تمامی فایل های موجود میکند و علاوه برا فایل های اصلی، فایل autorun.ini را نیز اسکن میکند چرا که بعضی از ویروس ها از این طریق به سیستم کاربر منتقل میشوند. خودمراقبتی: تمامی این امکانات زمانی موثر است که خود نرم افزار قابل تغییر و خراب شدن نباشد. از این رو نرم افزار ESET NOD32 Antivirus همواره در حال خودمراقبتی است و به نرم افزارهای مخرب اجازه اسیب رسانی به خود را نمیدهد.

ESET Cyber Security Pro

به روز رسانی :

1396/11/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *