دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار Game Collector v19.0.5 – Win

Collector یک برنامه کاربردی است که به شما کمک می کند تا به طور خودکار بازی های خود را در یک پایگاه داده فهرست بندی کنید. فقط عنوان بازی را تایپ یا نوع / اسکن بارکد آن را برای دانلود تمام داده ها از منابع مختلف در اینترنت (مانند آمازون)، از جمله عنوان، ناشر، توسعه، پلت فرم، ژانر و تصویر پوشش. مجموعه خود را بر اساس ژانر، ناشر، پلت فرم و غیره مرور کنید یا از مشاهده تصویر بند انگشتی برای دیدن تصاویر پوشش خود استفاده کنید. مرتب کردن و گروه بندی در هر زمینه، لیست چاپ و صادرات به HTML، CSV یا XML. از مدیر اداره وام برای پیگیری بازی هایی که وام گرفته اند و به آنها استفاده کنید. علاقه مندان به کلکسیون ساز بازی ها به خوبی نرم افزار Game Collector را می شناسند. این محصول کاربردی یکی از قوی ترین و بی شک بهترین نرم افزار های کلکسیون ساز بازی ها است که در حال حاضر در اینترنت و برای دانلود در دسترس است. در حالی که روز به روز بر تعداد کاربران استفاده کننده از نرم افزار های کلکسیون ساز بازی ها افزوده می شود و بر همین اساس شرکت های بسیاری همچون Game Collector سعی در ارائه نرم افزارهای جامعتر و کاملتری در زمینه کلکسیون ساز بازی ها دارند. برای شما هم که جزو استفاده کنندگان از ابزارهای کلکسیون ساز بازی ها هستید نرم افزار Game Collector یکی دیگر از محصولات Game Collector  است که به شما این امکان را می دهد که در کنار یک محیط گرافیکی قویی و رابط کاربری بسیار قویی نیازهای خود را در زمینه کلکسیون ساز بازی ها بر آورده سازید. نرم افزار Game Collector با دارا بودن خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون سادگی در محیط کار، رابط گرافیکی قویی و بسیاری دیگر خصوصیات که در پایین به آنها اشاره شده است، شما در زمینه کلکسیون ساز بازی ها همراهی خواهد کرد. نرم افزار Game Collector تمامی نیازهای شما را در این زمینه برآورده می کند. یکی از جذابیت های این نرم افزار را می توان در سادگی کار با آن دید که به هر کاربری در هر سطح از کار و حرفه اجازه کار می دهد و شما می توانید با استفاده از آن یک تجربه ی مفید و بیاد ماندنی برای کار با ابزارهای کلکسیون ساز بازی ها برای خود داشته باشید. این نرم افزار به شما کمک می کند که با کمترین دانش ممکن در زمینه کلکسیون ساز بازی ها و به سادگی تمامی آنچه را که نیاز دارید انجام داده و از کار کردن با آن لذت ببرید.

App Game Collector center www.download.ir

ویژگی های نرم افزار Game Collector : – سادگی کار با نرم افزار – دانلود خودکار بازی ها در پایگاه داده – مرتب کردن فوری لیست ها – قابلیت جستجو در پایگاه داده ی بازی ها – قابلیت پرینت گیری هر لیست دلخواه – تبدیل داده ها به لیست های HTML -محیط بسیار قویی -ابزار بسیار قویی کلکسیون ساز بازی ها – نرم افزار کاربردی کلکسیون ساز بازی ها -انجام کلکسیون ساز بازی ها با در کمترین زمان -و …. مشخصات نرم افزار Game Collector  : پلتفرم   : PC / Laptop زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده :   Game Collector نوع نرم افزار :  ابزار کلکسیون ساز بازی ها نوع فایل : فایل اجرایی یا Exe

Game Collector

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *