دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار R project for statistical computing v3.4.4 – Win

محاسبات آماری بی شک امروزه بخش جدایی ناپذیری از سیستم دانش و گسترش علوم کاربردی و تحقیقاتی هستند. از عمده مشکلات نرم افزار های آماری می توان به ثابت بودن و عدم توانایی تغییر در مبنای نرم افزارها اشاره کرد که در صورتی که کاربر نیازمند ابداع و استفاده از شیوه ایی خاص و تعریف نشده باشد عملا به بن بست خواهد خورد. نرم افزار R project for statistical computing یک ابزار قویی برای انجام دلخواه پروژه های اماری است. این نرم افزار بدلیل خصوصیت برنامه خوری، یا همان قابلیت برنامه نویسی خود، در میان محققین اماری از اهمیت و محبوبیت زیادی برخوردار است. نرم افزار جدا از اینکه تمامی ویژگی های نرم افزارهای دیگر آماری را داراست می تواند مانند یک ابزار برنامه نویسی نیازهای کاربران برای تولید برنامه های تحلیل آماری براساس فرمت دلخواه را به شما می دهد. در واقع این ابزاری است که شامل کد برگ برنامه نویسی و تجمیع با دیگر ابزارهای از پیش تعیین شده است. به همین دلیل اکنون این نرم افزار در اکثر پژوهش های معتبر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

r project for statistical computing center

ویزگی های نرم افزار R project for statistical computing : -بسیار قویی و کارآمد -قابلیت برنامه نویسی -سازگار با دیگر ابزار های آماری و برنامه نویسی -قویی با رابط گرافیکی عالی -تحلیل ماتریسی و غیر ماتریسی -تحلیل بی نهایت اطلاعات -و هزاران ابزار دیگر… مشخصات نرم افزار R project for statistical computing  : پلتفرم : PC زبان : انگلیسی سال انتشار : 2018 شرکت سازنده :   Rproject نوع نرم افزار : تحلیل آماری نوع فایل : *.Exe  

R project for statistical computing

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *