دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود نرم افزار TrustPort LiveCD 2017.04.08 – دیسک نجات حذف ویروس ها بدون نیاز به نصب

ویروس ها و بدافزارهای سالهاست که کامپیوتر های مختلف را مورد هجوم قرار می دهند و باعث می شوند تا سیستم کارایی خود را از دست بهد یا باعث کاهش شدید سرعت در کامپیوترها می شوند. نرم افار های ضد ویروس خوبی نیز در مقابله با این تهدیدات روانه بازار شده اند و خوشبختانه کارایی خوبی نیز دارند. اما زمان هایی نیز پیش می آید که یک ویروس اجازه کار را به شما نمی دهد و حتی نمی توانید یک نرم افزار آنتی ویروس را نصب کنید. یا اینکه با راه اندازی ویندوز، ویروس ها نیز فعال می شوند و کامپیوتر شما را دچار آسیب می کنند. دیسک نجات TrustPort LiveCD به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم آلوده به ویروس را بدون راه اندازی سیستم عامل ویندوز مورد بررسی قرار دهید و کارایی سیستم را به حالت قبل بازگردازید و ویروس های موجود را نابود کنید.

سایر توضیحات: دیسک نجات TrustPort LiveCD یک دیسک نجات بسیار عالی و سبک است که از موتورهای AVG و Trustport به صورت همزمان استفاده می کند که بر اساس لیست سفید داینامیک کار میکنند. این مسئله باعث می شود که مدیران شبکه های مختلف یا مهندسین مراکز مختلف همیشه یک فلش حاوی این دسک بوت به همراه داسته باشند تا قیمت های مختلف یک شرکت و شبکه را به راحتی چک کنند. این دیسک نجات قابلیت بررسی دیسک های محلی، ریموت، حافظه های فلش و دیگر حافظه ها را دارد که همین مسئله قدرت بسیار زیادی به این مجموعه می دهد. بی نیاز بودن به سیستم عامل نیز از دیگر ویژگی های این بسته است. همچنین به راحتی می توان از این دیسک نجات یک نسخه بوتیبل ساخت تا در هر مکانی به راحتی قابل استفاده باشد.

نرم افزار Trustport Livecd جدید

ویژگی های اصلی نرم افزار:

قابلیت تشخیص انواع ویروس ها و کرم ها در فایل های دریافتی و ارسالی

موتور قدرتمند ضد ویروس و انواع بد افزارها

بوتیبل بودن و بدون نیاز به نصب

و …

TrustPort LiveCD

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *