دانلود WhatsApp Messenger v2.24.1.6 واتساپ اندروید آپدیت 1402/11/21

دانلود واتساپ با آخرین نسخه برای کابران موبایل اندورید یکی از قدیمی‌‌ترین پلتفرم‌ها و نرم افزارهای گفتگوی متنی است، این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است، به‌ یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان و آشنایان تبدیل شده است.

از مزیت‌‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید، در واتساپ به‌ غیر از چت متنی می‌‌توانید تصویر، صدا و فیلم را هم برای دوستانتان ارسال کنید‌. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه واتس اپ این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرور های WhatsApp ثبت شده‌ اند را دریافت می‌‌کند و به صورت خودکار آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید 4.0.3 و بالاتر قابل اجراست.

دانلود واتساپ برای اندروید 4.2.2 با لینک مستقیم

دانلود واتساپ و ویژگی های نرم افزار WhatsApp

    •  

      پیام‌های متنی: به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های متنی را فوراً ارسال کنند و نیازی به SMS سنتی را از بین ببرند. این پلتفرم از چت‌های گروهی پشتیبانی می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا با چندین مخاطب به طور همزمان گفتگو کنند.

    • تماس‌های صوتی و تصویری: یکی از ویژگی‌های برجسته، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا از طریق Wi-Fi یا داده تلفن همراه است. این ویژگی به طور فزاینده‌ای محبوب شده است، به ویژه برای تماس‌های بین المللی، زیرا جایگزینی مقرون به صرفه است.

    • اشتراک‌گذاری چند رسانه‌ای: کاربران می‌توانند عکس‌ها، فیلم‌ها، اسناد و مکان‌ها را به راحتی به اشتراک بگذارند. این برنامه از فرمت‌های مختلف فایل پشتیبانی می‌کند و به اشتراک‌گذاری طیف گسترده‌ای از محتوا را راحت می‌کند.

    • به روز رسانی وضعیت: دارای یک عملکرد به روز رسانی وضعیت است که به کاربران امکان می‌دهد متن، عکس‌ها و ویدیوهایی را که پس از 24 ساعت ناپدید می‌شوند به اشتراک بگذارند. این ویژگی عنصری شبیه به شبکه‌های اجتماعی را به پلتفرم پیام رسانی اضافه می‌کند.

    • رمزگذاری End-to-End: حریم خصوصی و امنیت کاربر را با اجرای رمزگذاری سرتاسر برای همه پیام‌ها در اولویت قرار می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که فقط گیرندگان مورد نظر می‌توانند به محتوا دسترسی داشته باشند.


تغیرات نسخه v2.24.1.6 :


    • Updates to message reactions including the ability to react with any emoji plus additional improvements and fixes

      Increased the group participant limit to 512

      Increased max file size limit to 2GB

      On group calls, you can mute others or message them by long pressing on their tile


برای بهره‌مندی از این اپلیکشن قدرتمند پیام‌رسان به لینک پایین صفحه مراجعه کنید.

نام: WhatsApp Messenger
حجم فایل: 51 مگابایت
شرکت سازنده: Whats App
تاریخ انتشار: 2024
ورژن: v2.24.1.6
آپدیت: 21 بهمن 1402
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: apk
پلتفرم: اندروید
مناسب برای گروه سنی: 3 سال به بالا
پیش نیاز: اندروید 4.1 به بالا

به روز رسانی :

1402/11/21 نسخه WhatsApp Messenger v2.24.1.6 اضافه شد .
  • 27 replies
    1. Ali says:

      از طریق بازار همون نسخه ی قدیمی شو بروز کنید تم اندروید 5 براش گذاشته. خیلی گرافیکش خیره کننده است.
      حتما بروز کنید.

      پاسخ دادن
    2. بهنام007 says:

      با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان خوبم در تیم دانلود فارسی…داداش یکمی هم واسه IOS وقت بذارید..چندتا نرم با حال و GAME HD با تشکر…

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *