دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود رایگان کتاب صوتی غم نان اثر هاینریش بل با فرمت mp4

کتاب صوتی غم نان

نوشته ، نویسنده مطرح آلمانی هاینریش بل می باشد . او در سال 1951 با کتاب گوسفندان سیاه ، توانست برنده‌ی جایزه‌ی گروه چهل‌‌ و هفت شود و پس از آن نیز جوایز بسیاری را کسب کرد ؛ جوایزی همچون نوبل ادبیات و گئورگ بوخنر . کتاب غم نان شرح زندگی و دشواری‌‌های مرد جوانی است که در دوران قحطی جنگ زندگی می‌کند و یک ماجرای عاشقانه زندگی او را تغییر می‌دهد . والتر فندریچ تعمیرکار ماشین لباس‌شویی است. او در روزهای قحطی زمان جنگ زندگی می‌کند. روزگاری که نان، فقط یکی از اقلام سبد غذایی نیست، بلکه یکی از نیازهای اصلی برای زنده‌‌‌ماندن انسان‌ها است. در دل والتر آرزوی سیری‌ ناپذیر نان شکل گرفته است. او از زندگی‌اش می‌گوید که نشان‌‌‌ دهنده‌ ی روزهای سخت جنگ و بعد از آن است. زندگی سیاهی که با فقر و خشونت همراه شده و زندگی را به مردم سخت کرده است. اما در همین‌‌حال زنی وارد زندگی‌اش می‌شود؛ عشقی که زندگی او را دگرگون می‌کند و والتر درمی‌یابد که این عشق، او را بیشتر از هر نانی سیر می‌کند. قسمتی از

کتاب صوتی رایگان غم نان

به این گونه است که ، سال ها پس از مردن مادر، پدر برایم نامه می نوشت . اوایل نامه هایش کوتاه بود بعد طولانی تر شد . اغلب می نوشت قصد دارد بیاید وضع زندگیم را ببیند اما هرگز نیامد . من ۷ سال تمام تنها زندگی کردم . بعد از مرگ مادر گفت کارآموزی را رها کنم و برگردم . اما من قصد داشتم توی شهر بمانم و برای خودم صاحب کاری شوم . دیگر چم و خم کار را یاد گرفته بودم .
نام: کتاب صوتی غم نان
حجم فایل: 90 مگابایت
زبان: فارسی
ژانر: رمان - داستان بلند
مدت زمان پخش: 3 ساعت و 16 دقیقه
فرمت فایل: MP4
نویسنده: هاینریش بل
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *